خبرگزاری کار ایران

در آفریقا با ۲ تیم محلی بازی کردیم؛

حجازی: کی‌روش دیگر بهانه‌ای ندارد / برای صعود از گروه‌ هم مشکل داریم!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۴۶

لیست تیم ملی را کی‌روش داده است و خودش بازیکنان را معرفی کرده است ومشکل سربازی بچه های سرباز هم حل شده است و دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری نیست

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم‌ملی در جام ملت‌ها کار بسیار سختی خواهد داشت و حتی برای صعود از گروهش هم مشکل دارد، اما مثل همیشه باید دلخوش به غیرت ایرانی باشیم تا شاید بتوانیم در این تورنمنت بزرگ نتیجه بگیریم، اما اگر نتیجه هم نگیریم اتفاقی نخواهد افتاد.

گفت‌وگوی آتیلا حجازی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* تیم ملی باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کند. چه پیش‌بینی از حضور تیم کی‌روش در این تورنمنت بزرگ دارید؟
کار تیم ملی در آسیا خیلی سخت است. با اینکه ۳ تیم عربی در گروه ما هستند و از نظر اسمی خیلی قوی‌تر از آنها هستیم، اما برای صعود از این گروه هم مشکل داریم، چون تیم ملی بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته و با ۲ تیم محلی در آفریقای‌جنوبی بازی کردیم. الان همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. نمی‌گویم از این گروه صعود نمی‌کنیم، اما کار ما خیلی سخت است، به خصوص اینکه الان فوتبال ما خالی از ستاره است. یک زمانی ستاره‌ها در فوتبال ما ستاره‌ بودند و یک کاری می‌کردند، چون از قدیم تیم ملی ما تاکتیک‌پذیر نبوده و متکی به تک ستاره‌ها بودیم. امیدواریم باز هم غیرت ایرانی به داد ما برسد و بتوانیم نتیجه بگیریم.

* فکر می‌کنید کی‌روش با همان شیوه جام‌جهانی در جام ملت‌ها بازی خواهد کرد؟
داستان جام جهانی فرق می‌کرد، چون در آنجا تیم‌های قدرتمندی جلوی ما بازی می‌کردند و منطقی نبود روی دروازه‌آرژانتین حمله کنیم. جلوی تیم‌های عربی لزومی ندارد با این سیستم و روش بازی کنیم، چون آنها از ما حساب می‌برند و باید هجومی بازی کنیم که البته این بازی هجومی باید با منطق همراه باشد. جلوی قطر، امارات و بحرین نباید دفاع‌مطلق کنیم و قطعا کی‌روش روش‌هایی دارد تا در جام ملت‌ها به گل برسیم.

* به قهرمانی در جام ملت‌‌های آسیا امیدوارید؟
باید ببینیم ژاپن و کره‌جنوبی با تیم‌های اصلی‌ خود می‌آیند یا نه، فکر می‌کنم آنها با تیم اصلی بیایند. ژاپن قدرت اصلی فوتبال آسیاست و بعد از آن هم کره‌جنوبی و استرالیا هستند. نمی‌گویم برای قهرمانی بدون شانس هستیم، اما شانس ما از این ۳ تیم کمتر است.

* بالاخره مشکل بازیکنان‌سرباز تیم‌ملی هم حل شد…
به هر حال لیست تیم ملی را کی‌روش داده و خودش بازیکنان را معرفی کرده و مشکل سربازی بچه‌های سرباز هم حل شده و دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری نیست. البته اگر نتیجه نگیرند هم اتفاقی نمی‌افتد، چون سالیان‌سال است همین اتفاق می‌افتد و با یک میزگرد همه چیز تمام می‌شود. امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد، چون آبروی کی‌روش آبروی ایران است و بحثملی است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا استارت‌خوبی برای جام‌جهانی روسیه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز