خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد؛

تعهد، تخصص و تجربه از فاکتورهای لازم در انتخاب شهردار خرم آباد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۵۴

تعهد، تخصص و تجربه ی کاری از فاکتورهای لازم در خصوص انتخاب شهردار است و در آینده نزدیک شهردار خرم آباد انتخاب می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تعهد، تخصص و تجربهٔ کاری از فاکتورهای لازم در خصوص انتخاب شهردار است و در آینده نزدیک شهردار خرم آباد انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، نود و هفتمین جلسهٔ رسمی و فوق العادهٔ شورای اسلامی شهرخرم آباد عصر دیروز با دستور کار بحثو بررسی پیرامون لیست بدهی و مطالبات شهرداری و بررسی نامه‌های مردمی، کمیسیون‌های تخصصی شورا و شهرداری بصورت علنی در محل تالار شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، علی جهان آرا رییس شورای اسلامی شهر با بیان اهمیت ثبات در مدیریت شهری، از اعضای شورای شهرخرم آباد خواست تا به صورت ویژه در جلسات آتی شورا نسبت به تعیین ساز و کار مناسب و بحثو تبادل نظر در خصوص انتخاب شهردار اقدام کنند.

وی با ذکر این نکته که تعهد، تخصص و تجربهٔ کاری از فاکتورهای لازم در خصوص انتخاب شهردار است، ابتکار، خوشنامی، خلاقیت و تعامل را از دیگر ویژگی‌های شهردار موفق دانست.

وی همچنین این نوید را به مردم شهر داد که انتخاب شهردار در آیندهٔ نزدیک با خصوصیات فوق و حمایت حداکثری اعضای شورا در آینده باعثثبات مدیریت و ایجاد فضای تلاش و توسعه در شهر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز