خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار می‌شود؛

همایش بزرگ سه ساله‌های حسینی در ماسال

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۲۹

برای دومین سال پیاپی مراسم بزرگ سه ساله‌های حسینی در روز شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) در مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

همایش بزرگ سه ساله‌های حسینی عصر امروز جمعه(۷ آذر) به همت کانون فرهنگی و هنری جوانان پیرو ولایت در ماسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، سوادپور، مسئول کانون جوانان پیرو ولایت مسجد علی بن ابیطالب سنگ بست ماسال به با اعلام این خبر اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی مراسم بزرگ سه ساله‌های حسینی در روز شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) در مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در ماسال فقط در همین مسجد برگزار می‌شود، افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۵۰۰ نفر از خواهران ماسالی در این همایش شرکت کنند.

سوادپور با بیان اینکه همایش سه ساله‌های حسینی در ماسال دارای ویژگی برجسته ایی است، اظهار کرد: در این مراسم سفره‌های نذری از نذرهای مختلف مردم پهن شده که روی آن را با پارچه سبز می‌پوشانیم و بعد از اتمام مراسم بین مردم توزیع می‌کنیم و همین امر موجب جذب بسیاری از مردم به مراسم سوگواری حضرت رقیه(سلام الله علیها) می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال مراسم سوگواری سه ساله‌های حسینی، عصر امروز(۷ آذر) ساعت ۱۵ در مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) سنگ بست ماسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز