خبرگزاری کار ایران

بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۳۷

مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از عصر امروز آسمان گیلان بارانی می‌شود و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و رانش زمین در مناطق کوهستانی وجود دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به اینکه سامانه بارشی از عصر امروز وارد گیلان می‌شود گفت: از عصر امروز با ورود سامانه بارشی آسمان استان ابری و بارانی می‌شود و بارش باران و تگرگ در مناطق کوهستانی شدت خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان ماندگار است از کشاورزان خواست: ورودی و خروجی آب خزانه‌های شالیزار را مدیریت کنند تا دچار خسارت نشوند.

وی با اشاره به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها از گردشگران خواست در حاشیه رودخانه‌ها اسکان نکنند و به دلیل احتمال رانش زمین از صعود به مناطق کوهستانی اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه ارتفاع موج دریا در حال حاضر ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر است گفت: فعالیت‌های دریانوردی امروز وفردا مناسب است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت جوی مرکز استان افزود: دمای هوای شهر رشت هم اکنون ۲۶ درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر ۴۴ درصد است.

محمد دادرس گفت: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۱۰ درجه سلسیوس و لوشان با ۳۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز