خبرگزاری کار ایران

اعضای جنبش انفورماتیک «سایبر برکوت»:

آمریکا چند میلیون دلار به اوکراین کمک نظامی کرده است

کد خبر : ۲۲۷۸۵۸

اعضای جنبش انفورماتیک «سایبربرکوت» سندی امضا شده توسط وزیر خارجه آمریکا و تایید رئیس‌جمهوری این کشور به تاریخ هفتم آگوست سال جاری میلادی در سایت خود منتشر کردند که در آن مجوز اعطای تجهیزات نظامی به ارتش اوکراین صادر شده است.

اعضای جنبش انفورماتیک «سایبر برکوت» امروز - چهارشنبه - از کمک نظامی چند میلیون دلاری آمریکا به اوکراین خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسا لاتینا، اعضای جنبش انفورماتیک «سایبربرکوت» سندی امضا شده توسط «جان کری» وزیر خارجه آمریکا و تایید «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری این کشور در تاریخ هفتم آگوست سال جاری میلادی، در سایت خود منتشر کردند که در آن مجوز اعطای تجهیزات نظامی به ارتش اوکراین صادر شده است.

بر اساس این سند، آمریکا تجهیزات نظامی از جمله سه رادار فوق پیشرفته تشخیص موقعیت توپخانه توسط تشخیص خط سیر موشک و گلوله به ارتش اوکراین ارسال می‌کند.

دیگر تجهیزات ذکر شده در سند شامل ۴۰۰ موشک غیر قابل ردیابی، دو هزار موشک جنگی، ۷۲۰ پرتاب‌کننده موشک دستی، حدود ۲۰۰ خمپاره‌انداز، ۴۲۰ موشک ضدتانک و ۱۵۰ موشک‌انداز ضدهوایی دستی می‌شوند.

اعضای سایبربرکوت تصریح کردند که اطلاعات را از طریق تماس گوشی همراه مقامی سیاسی که اخیرا همراه «جوزف بایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا به اوکراین سفر کرده بود، پیدا کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز