خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان؛

همایش مهر و دانش در آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۰۹

در طول سال ۱۰۰۰۰ هزار کشته در کشور داشته‌ایم که این آمار بسیار بالایی در بین کشور هاست.

همایش مهر و دانش در آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این همایش با حضور دانش آموزان همیار پلیس، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان، جمعی از فرماندهان راهنمایی و رانندگی، مسئولان اداره کل و ناحیه ۳ اهواز در دبستان آزادگان برگزار شد.

در این همایش که با هدف آشنایی دانش آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه برگزار شد، سردار اسحاقی گفت: امروز بهترین روز در زندگی من است، زیرا در بین دانش آموزان و همیاران پلیس این جامعه هستم.

وی با تبریک سال تحصیلی جدید خطاب به دانش آموزان افزود: شما نقش بسیار بالایی در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در جامعه دارید.

اسحاقی به گزارشی از تلفات و تصادفات رانندگی اشاره کرد و ادامه داد: در طول سال ۱۰ هزار کشته در کشور داشته‌ایم که این آمار بسیار بالایی در بین کشور هاست.

سپس " امیر " معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز ضمن تبریک سال تحصیلی گفت: امنیت کنونی جامعه مدیون زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

در پایان از طرف فرماندهی نیروی انتظامی استان، بسته‌های آموزشی با مضمون رعایت قوانین و مقررات به دانش آموزان اهداء گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز