خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد:

اجرای طرح ایمن‌سازی ۷۰ مدرسه حاشیه راه‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۵۷

اقلام مختلف کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از اجرای طرح ایمن‌سازی ۷۰ مدرسه حاشیه راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی در نشست حمل و نقل و پایانه‌های استان با بیان اینکه در طرح مذکور ۵ هزار دانش‌آموز زیر پوشش دوره‌های آموزش ترافیکی و جاده‌ای قرار می‌گیرند، اظهار کرد: اقلام مختلف کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی توزیع اقلام مذکور را کتاب، جزوه، جلیقه شبرنگ، چراغ چشمک‌زن، گردن آویز و… عنوان کرد و افزود: در بخش فیزیکی نیز آشکارسازی محدوده مدارس و نقاشی دیوار محوطه مدارس با طرح‌های دارای مفاهیم آموزشی ترافیکی و نصب تابلو و کف‌نوشته اجرا می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به اینکه طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های این استان پانزدهمین مرحله را می‌گذراند، تصریح کرد: امسال این طرح در ۷۰ مدرسه حاشیه راه استان اجرا می‌شود.

وی اجرای طرح مذکور را در دو بخش فیزیکی و آموزشی در مدارس حاشیه راه‌های استان ذکر کرد و یادآور شد: در بخش فیزیکی ۲۵ مدرسه زیرپوشش قرار می‌گیرد.

آل‌محمدی این تعداد مدرسه را با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: در بخش آموزشی نیز ۴۵ مدرسه حاشیه راه‌های استان با ۷۸۰ میلیون ریال زیرپوشش قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز