خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه برگزار می‌شود / تخفیف ۳۰ درصدی کتاب‌های نمایشگاه

کد خبر : ۲۱۰۱۹۴

نمایشگاه سراسری کتاب در نیمه دوم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای کرمانشاه با حضور بیش از ۵۶۳ برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیمه دوم مهرماه امسال، نمایشگاه سراسری کتاب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از ۵۶۳ ناشر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، گفت: این نمایشگاه از شانزدهم مهرماه به مدت یک هفته برای بازدید و خرید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاههای استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد، دایر خواهد بود.

وی تاکید کرد: امسال بیش از ۲۰ استان درخواست میزبانی نمایشگاه سراسری کتاب در کشور را داده بودند که خوشبختانه این میزبانی به کرمانشاه رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: کتابهای موجود در نمایشگاه امسال از تخحفیف ۳۰ درصدی برخوردار خواهند بود که این امتیاز و فرصت بسیار مناسبی برای علاقمندان به عرصه مطالعه و کتابخوانی خواهد بود.

رحیمی زنگنه تاکید کرد: براساس آخرین برآوردهای صورت گرفته امسال بیش از ۴۸ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه وجود خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه میزان بن‌های خرید در این نمایشگاه را بیش از ۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

براساس گفته این مقام مسئول نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه با ۲۵۰ غرفه برگزار می‌شود که ۲۵ غرفه آن مربوط به ناشران کرمانشاهی است.

این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز