خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

ایجاد تغییرات ملموس در چهره شهر کرمانشاه تا پایان تابستان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۰۶

استاندار کرمانشاه گفت: مردم تا پایان تابستان سال‌جاری تغییرات ملموسی را در حوزه‌ عمرانی در سطح شهر کرمانشاه مشاهده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نشست خبری استاندار کرمانشاه و معاونین و‌مدیران حوزه عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و معاونین شهرداری با اصحاب رسانه امروز( اول اردیبهشت) برگزار شد.

محمدطیب صحرایی" در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه طی جلسات انجام گرفته با مسئولین ومدیران استانی مهمترین مسائل و مشکلات شهر کرمانشاه بررسی شد و مقرر شد بر اساس اولویت مشکلات مناطق هشت‌گانه حل و فصل شود.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به وسعت، جمعیت و مشکلات مناطق مختلف منطقه ۵ شهرداری به عنوان اولین منطقه معرفی گردید و مقرر شد مشکلات آسفالت، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، ساخت‌ وساز‌ها، مشکلات فضای سبز، سدمعبر و... پیگیری  و رفع شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری و رفع مشکلات شهری منوط به هماهنگی با سایر سازمان‌های مرتبط است و رفع قسمتی از این مشکلات نیز برعهده شهرداری است که امیدواریم با توافقات انجام گرفته مردم کرمانشاه تا پایان تابستان امسال تغیرات ملموسی را در شهر مشاهده کنند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده در مناطق مختلف شهر کرمانشاه گفت: رفع موانع و مشکلات هر منطقه از جمله آسفالت معابر، رفع آبگرفتگی معابر، جمع‌آوری پسماند و نخاله‌های ساختمانی و... که در کرمانشاه انجام‌می‌گیرد باید در چند نقطه پر‌تردد شهر کرمانشاه به اطلاع مردم برسد.

صحرایی در ادامه توجه به کیفیت کارهای انجام گرفته در هر منطقه را ضروری دانست و افزود:مهمترین ناظر مناطق شهری مردم هستند و نظر آنها مهم و قابل احترام است.

وی اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها در کرمانشاه را از محل درآمدهای شهرداری کرمانشاه عنوان کرد و گفت: شهرداری‌ها باید به سمت کسب درآمد پایدار حرکت کنند و درآمد آنها متکی به پرداخت جریمه و تخلفات ماده صد نباشد.

گفتنی است؛ استاندار کرمانشاه امروز (یکم اردیبهشت)، با همراهی مدیران عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار و همه معاونان شهرداری کرمانشاه، بازدید میدانی از سطح منطقه ۵ شهرداری داشت  و از کارهای عمرانی انجام گرفته در این منطقه بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز