خبرگزاری کار ایران

غرویان در گفت‌وگو با ایلنا:

شکایتی از سوی انصار حزب‌الله به من ابلاغ نشده است / همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۰۷

ما باید تلاش کنیم که فرهنگ و دانش نسل جوان را بالا ببریم تا هر کس سود و ضرر خود را به خوبی تشخیص دهد و رفتار و کردار خود را متناسب با آن تنظیم کند. قطعا اهالی فرهنگ و هنر در این زمینه در کنار رسانه‌ها و دولت نقش قابل توجهی دارند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بنده در مباحثفرهنگی به ویژه عفاف و حجاب از دیدگاه روحانی حمایت می‌کنم و معتقدم که این مساله مورد تایید رهبری نیز است.

حجت‌الاسلام محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی کشور و بحثگشت‌های انصار حزب‌الله گفت: البته انگیزه و حسن نیت این افراد برای رفع مشکلات مربوط به عفاف و حجاب خوب است، اما نظر رهبری، مسئولین و همه دلسوزان نظام این است که باید همه طبق قانون و مقررات عمل کنند.

وی افزود: در مورد چگونگی کار این گشت‌ها باید وزارت کشور، قوه قضاییه و مجلس نظر بدهند؛ اما بنده در مباحثفرهنگی به ویژه عفاف و حجاب از دیدگاه روحانی حمایت می‌کنم و معتقدم که این مساله مورد تایید رهبری نیز است.

غرویان تاکید کرد: فرهنگ مقوله‌ای نرم‌افزاری است که باید با ابزارهای متناسب با آن برخورد کرد. فرهنگ با دل و جان و اندیشه سر و کار دارد. ابزار نشر فکر و اندیشه نیز استدلال و شخصیت‌پروری است.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ و دانش نسل جوان را بالا ببریم تا هر کس سود و ضرر خود را به خوبی تشخیص دهد و رفتار و کردار خود را متناسب با آن تنظیم کند. قطعا اهالی فرهنگ و هنر در این زمینه در کنار رسانه‌ها و دولت نقش قابل توجهی دارند.

غرویان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شکایتی از سوی انصار حزب الله به شما ابلاغ شده است، گفت: تاکنون مطلب قانونی و رسمی به من ابلاغ نشده است و به طور کلی من در جریان این مساله نیستم. هر بحثی مجرای قانونی خود را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز