خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ابقای هیات رئیسه شورا به نفع شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۶۶

فضای دور از تنش در این شورا باعثشد؛ بحث‌ها بسیار منظم و طبق برنامه‌ریزی پیش رود / یکی از مهمترین کارهایی که در دوره ریاست آقای احمد مسجد جامعی صورت گرفت، تصویب متمم بودجه سال ۹۳ بود که با تکیه بر آن انجام خیلی از کارها سهل شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد هیات رییسه شورای چهارم با دوره های قبل قابل مقایسه نیست.

عبدالحسین مختاباد با بیان این مطلب افزود: نباید تغییری در ترکیب هیات رییسه فعلی شورای شهر تهران ایجاد شود، زیرا با خروجی‌هایی که شورای چهارم دارد، از هر لحاظ از دوره های قبل پیشی گرفته است.

وی با اشاره به تصویب متمم برنامه بودجه سال ۹۳ افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در دوره ریاست آقای احمد مسجد جامعی صورت گرفت، تصویب متمم بودجه سال ۹۳ بود که با تکیه بر آن انجام خیلی از کارها سهل شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه همواره فضای آرامی در شورای چهارم حاکم بوده است، گفت: فضای دور از تنش در این شورا باعثشد؛ بحث‌ها بسیار منظم و طبق برنامه ریزی پیش رود.

مختاباد با اشاره به اینکه نیمی از چالش هایی که وجود داشت در شورای چهارم برطرف شد، افزود: این شورا برای ارتقای سطح زندگی شهروندان با تلاش بسیار زیاد، گام هایی بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه ترکیب هیات رییسه شورای چهارم از همه لحاظ به نفع شهروندان است، افزود: عدم تغییر در ترکیب هیات رییسه فعلی شورا می‌تواند به وضعیت معیشتی شهروندان تا حدود زیادی کمک کند و از هر لحاظ از سختی‌های آنها بکاهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: نتایج مثبت بسیاری از کارهایی که در این شورا انجام گرفته در آینده مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز