خبرگزاری کار ایران

غرضی در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید با نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۹۱

مسئولان نباید با اختلافات خود وحدت جامعه را از بین ببرند. / همانطور که رهبری بیان کردند دولت نیز نباید به هر انتقادی پاسخ و واکنش نشان دهد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد: نباید با رفتارها و نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت و از سویی، نباید موجب از بین رفتن وحدت جامعه شود.

سیدمحمد غرضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت گفت: من به ملت ایران و دولت تبریک می‌گویم که چنین صحبت‌های حکمت‌آموزی از زبان رهبر معظم انقلاب بیان شد.

وی با اشاره به برخی از صحبت‌های رهبر انقلاب اظهار داشت: اینکه ایشان بیان کردند که جامعه آرامش دارد و دستاوردهای دولت در تورم در جلو رفتن است و ۱۵ توصیه‌ای که به دولت داشتند، مورد اجماع و توافق دولت و جامعه است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه دولت باید توصیه‌های مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشاند، تصریح کرد: این توصیه‌ها البته مختص به دولت نیست و باید سایر ارکان جامعه و مردم نیز به آن گوش فرادهند.

غرضی با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر اینکه برخی از انتقادات به رئیس جمهور غیرمنصفانه است، یادآور شد: نباید با رفتارها و نقدهای غیرمنصفانه فرصت خدمت از دولت را گرفت و از سویی، نباید موجب از بین رفتن وحدت جامعه شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ادامه داد: البته همانطور که رهبری بیان کردند دولت نیز نباید به هر انتقادی پاسخ و واکنش نشان دهد.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان خاطرنشان کرد: به هرحال کسانی که مسئولیتی را می‌پذیرند باید نسبت به رفتار و عملکردشان پاسخگو باشند و در صورتی توان نقد و پاسخگویی را ندارد، نباید مسئولیتی را بپذیرد.

این فعال سیاسی در پایان ابراز داشت: مسئولان نباید با اختلافات خود وحدت جامعه را از بین ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز