خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

فاز یک مسکن مهر ایثار کرمانشاه تحویل متقاضیان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۶

تا دو ماهه آینده، پروژه های مسکن مهر سجادیه با 1240 واحد، فاز یک مسکن مهر ایثار کرمانشاه با 1240 واحد آماده افتتاح و تحویل به متقاضیان می شود.

ایلنا ـ کرمانشاه: معاون وزیر راه و شهرسازی صبح پنجشنبه، از پروژه های مسکن مهر کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این مراسم، احمد اصغری مهرآبادی به همراه، محسن سهرابی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان میزان پیشرفت پروژ های مسکن مهر و نیز مشکلات و مسایل پیمانکاران این پروژه ها قرار گرفتند.

در این بازدید، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: درخصوص مشكلات مسكن مهر شهرستانهای پاوه وكرندغرب، جلسه ای دراستانداری كرمانشاه باحضورآقای استاندار تشكیل شد و تصمیماتی اتخاذ شدكه امیدواریم بزودی این تصمیمات عملیاتی بشودومشكلات آنهانیز مرتفع شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسكن تاکید کرد: طی چند مرحله ای كه از پروژه های مسكن مهر كرمانشاه بازدید داشتیم، فعالیت دراین زمینه بسیار رضایت بخش بوده و پروژه ها از كیفیت خوبی برخوردارهستند و آقای دكتراحمدی نژاد، رییس جمهور محترم و آقای نیكزاد وزیر نیز در بازیدی كه از پروژه دولت مهر دولت آباد داشتند، بسیار اعلام رضایت كرده و استان كرمانشاه را ازاستان های برتر در زمینه ساخت مسكن مهر معرفی كردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص افتتاح این پروژه ها، گفت: در دهه مبارك فجر امسال، مسكن مهر در24استان افتتاح خواهندشد و در استان كرمانشاه نیز پروژه 576 واحدی شهرستان سرپل ذهاب آماده افتتاح خواهد شد.

اصغری مهر آبادی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همچنین تا دو ماهه آینده، پروژه های مسکن مهر سجادیه با 1240 واحد، فاز یک ایثار کرمانشاه با 1240 واحد آماده افتتاح و تحویل به متقاضیان می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز