خبرگزاری کار ایران

مجوز چاپ کتاب " یک شعر فوری " به قلم علی راد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۰۷

اکثر شعرهای این دفتر به اقتضای نوع نگاه شاعر ثبت تصاویر مینیمال بوده است که محتوای تمام شعرها را به عنوان کتاب پیوند می‌دهد.

نشر هونار در راستای اهداف خود یک کتاب اولی دیگر را به بازار کتاب معرفی خواهد کرد و امیدوار است این کتاب در بین مخاطبان جایگاه خود را بیابد و با ادامه حیات خود در نویسنده خوش ذوقش نیرو و انگیزه کارهای بعدی را تداوم بخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ علی‌راد، مهرماه امسال سی و پنج ساله می‌شود. او روزها عکاس است، گاهی عصرها گویندگی می‌کند، و شب‌ها شاعر می‌شود. مجموعه شعر «یک شعر فوری» حاصل همین شب‌ها است اکثر شعرهای این دفتر به اقتضای نوع نگاه شاعر ثبت تصاویر مینیمال بوده است که محتوای تمام شعرها را به عنوان کتاب پیوند می‌دهد.

علی راد، هم‌چون حرفه‌ی دیگرش که عکاسی است، اگرچه در محتوای شعرهای این مجموعه مخاطب را به ثبت یک آن و لحظه‌‌ی تصویری دعوت می‌کند؛ اما تلاش او در برخی شعرها توانسته تفاوت کارکرد ادبیات را نسبت به عکاسی برجسته سازد.

این مجموعه در بر گیرنده ۵۲ قطعه شعر کوتاه است که بین سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ سروده شده‌اند و در شمارگان هزار نسخه و بهای ۵۰۰۰ تومان برای مخاطبان عرضه می‌شود.

کتاب اعلام شده بزودی توسط نشر هونار چاپ و توسط ققنوس به بازار کتاب روانه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز