خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب مردم سالاری:

دولت یازدهم از رد صلاحیت نیروهای خوشنام جلوگیری کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۴۶

توقع می‌رود این دولت از رد صلاحیت نیروهای خوشنام با بهانه‌های مختلف ممانعت کند.

مصطفی کواکبیان شامگاه پنجشنبه در همایش «اصلاح طلبی و دولت یازدهم» که با همت حزب مردم سالاری شاخه کرمانشاه درحسینیه کندوله‌ای‌های این شهر برگزار شد، به نقش گروه‌های اصلاح طلب در پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر این حمایت‌های بی‌دریغ نبود دولت آقای روحانی به پیروزی نمی‌رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم شرایط سختی بر کشور گذشت، یادآور شد: در این مدت بود که از سوی سازمان ملل هفت قطعنامه علیه کشور صادر شد، قطعنامه‌ای که از سوی رییس جمهوری وقت کاغذ پاره خوانده شد اما بعد‌ها اثرات این قطعنامه‌ها روی اقتصاد و وضعیت داخلی کشور مشخص شد.

کواکبیان افزود: در‌‌ همان زمان بود که دلار به ۴۰ هزار ریال رسید و دولت وقت تازه متوجه شد که آن قطعنامه‌ها تا چه حد در اقتصاد کشور تاثیر سوء داشته است و عملا هم برای بهبود فضا کاری از دستشان برنمی آمد.

دبیر کل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: در آن دوران هشت ساله در بسیاری از کشورهای جهان به روی ایران بسته شده بود و هیچ کشور پرنفوذی ایران را نمی‌پذیرفت و روابط ما با چند کشور نه چندان مهم و قدرتمند خلاصه شده بود.

وی یادآور شد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بود که وضعیت کشور بهتر شد و اقتصاد کشور از آن حالت بی‌ثباتی خارج و جلوی افزایش ثانیه‌ای قیمت‌ها گرفته شد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه و با اشاره به اینکه اصلاح طلبان کشور در ازای این همه حمایت و خدمتی که به دولت تدبیر و امید کرده‌اند در مقابل سه خواسته نیز دارند که یکی از آن‌ها عمل آقای دکتر روحانی به وعده‌های انتخاباتی خویش است.

وی گفت: انتظار دیگر ما از دولت آقای روحانی حذف نیروهای دولت‌های گذشته است چرا که هنوز و پس از گذشت بیش از یکسال از روی کارآمدن دولت جدید شاهد حضور نیروهای دولت احمدی‌نژاد در مناصب مختلف دولتی و حتی تا سطوح فرمانداری هستیم.

وی توقع دیگر این گروه از دولت یازدهم را عدم نگرش سلیقه‌ای به کاندیداهای مجلس آینده عنوان کرد و گفت: توقع می‌رود این دولت از رد صلاحیت نیروهای خوشنام با بهانه‌های مختلف ممانعت کند.

کواکبیان در پایان خطاب به گروه‌های موسوم به دلواپسان گفت: حمایت قاطع رهبرمعظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای جای هیچ نگرانی باقی نگذاشته است و بهتر این است تا آن‌ها نیز به حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای بپردازند تا شرایط بهتری برای کشور رقم بخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز