خبرگزاری کار ایران

حضور در این جام افتخار بود؛

قلعه نویی: داور بازی را خراب کرد / به خاطر شهدا حرفی نمی‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۷۳

برای ما افتخار بود که در جام شهدا شرکت کردیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و باعثخوشحالی هواداران شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر ترکتورسازی گفت: داور این مسابقه با سوت هایش روند بازی را خراب کرد اما به خاطر احترامی که برای شهدا قائلم نمی توانم در این مورد اعتراضی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال در فینال اولین دوره مسابقات جام شهدا بامداد جمعه برابر تراکتورسازی ۲ بر یک شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی این دوره دست پیدا کرد.

امیر قلعه نویی پس از این دیدار در نشست خبری به خبرنگاران گفت: تیم ما رفته رفته به شرایط مطلوبی می رسد. متاسفانه در این دیدار داور عملکرد خوبی نداشت و با سوت هایش روند بازی را تغییر داد. در چند صحنه می توانست بهتر قضاوت کند اما این کار را نکرد.

وی افزود: البته به خاطر نام جام من نمی توانم اعتراضی داشته باشیم. برای ما افتخار بود که در جام شهدا شرکت کردیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و باعثخوشحالی هواداران شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: باید به مردم مظلوم غزه احترام بگذاریم. در حق این عزیزان اجحاف می شود و امیدوارم جهانیان مقابل این حرکات سکوت نکنند. از مردم ایران هم دعوت می کنم روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز