خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند؛

. آغاز اجرای طرح تابستانی " هر دانش آموز، یک مهارت "

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۵۳

در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به منظور ترویج فرهنگ مهارت طرح هر دانش آموز یک مهارت توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند در فصل تابستان آغاز شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زرند گفت: آماده سازی و تربیت نیروی ماهر باید در اولویت برنامه کلیه دستگاه‌های اجرائی بویژه واحدهای آموزشی و مرتبط قرار گیرد که پیشنهاد اجرای این طرح در شورای توسعه شهرستان مطرح و مورد موافقت و حمایت مسئولین قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمان، مداحی نژاد افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و کمک به خود اشتغالی در ایام تعطیلات تابستان دوره های آموزش فنی و حرفه ای از ابتدای فصل تابستان در رشته های برق ساختمان و جوشکاری ویژه دانش آموزان دبیرستانی در برنامه آموزشی این مجموعه قرار گرفت.

وی گفت: از تیر ماه سالجاری پس از اتمام امتحانات مدارس این دوره ها آغاز شده و علاوه بر آن برگزاری آموزش‌های مهارتی در رشته های صنایع دستی، طراحی دوخت، معماری و رایانه ویژه خواهران توسط بخش دولتی وخصوصی بصورت رایگان در دستور کار این مرکز در تابستان امسال قرار گرفته است.

مداحی نژاد ضمن اشاره به استقبال و علاقه مندی دانش آموزان از این طرح و شرکت دانش آموزان دبیرستانی در دوره های آموزشی مهارتی آگاهی کامل والدین از اهمیت این آموزشها و ادامه تحصیل فرزندانشان در رشته های فنی و مهارتی را مهم و ضروری دانست.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه رونق صنعتی در شهرستان توسعه، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی و جایگزینی آن با فرهنگ پشت میز نشینی، فرصت های شغلی پایدار را به ارمغان می آورد، والدین بایستی از همان دوران آموزش متوسطه فرزندان خود را به سمت و سوی یادگیری و کسب دانش و فن مهارت سوق دهند، چون بدون شک در آینده تامین نیروی انسانی کلیه واحدهای صنعتی بایستی توسط جوانان ومحصلین همین شهرستان انجام خواهد گرفت ویکی از نکات مهم در کاهش بیکاری وجلوگیری از بزهکاری هدایت و راهنمائی جوانان توسط مسئولین و والدین مهارت آموزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز