خبرگزاری کار ایران

در کرمان؛

آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی با کمک آتش نشانان مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۳۴

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در «بلوار جمهوری‌اسلامی» خبر داد.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایلنا و نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، جمشید حسین‌خانی، با بیان‌ اینکه وقوع این آتش‌سوزی در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، عصر امروز سوم اردیبهشت‌ماه، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد، گفت: خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

وی بیان کرد: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛ شرایط به نحوی بود که تمام واحدهای فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: بنابراین، با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

حسین خانی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

وی تاکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخدادهای اینچنینی نباشیم.

حسین‌خانی بیان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز