خبرگزاری کار ایران

بیانیه جبهه اعتدال‌گرایان به مناسبت روز قدس

کد خبر : ۱۸۹۱۳۳

این جبهه با دادن فراخوان به مردم گرانقدر ایران، از آنها دعوت می‌نماید تا با وحدت و انسجام و با حضور پرشورتر از گذشته در روز جهانی قدس، در حمایت از مردم رنج دیده و مظلوم غزه و فلسطین در برابر رژیم استعماری صهیونیسم، حاضر شده و حمایت قاطع خود را در راستای به دست آوردن حق انسانیت و حق حاکمیت مسلمین بر سرزمین‌های خود اعلام کنند.

جبهه اعتدال‌گرایان طی بیانیه‌ای حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نواره غزه را محکوم و از عموم ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، جبهه اعتدال‌گرایان طی بیانیه‌ای حملات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و از عموم ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در شرایط حساس کنونی که مردم مظلوم غزه و فلسطین زیر آماج حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی قرار دارند، بر همه کشورها و ممالک اسلامی است که تفرقه افکنانی را که با ایجاد اختلافات قومی، قبیله‌ای و حتی مذهبی، جنایات تاسف‌باری را در منطقه(درگیری‌های سوریه و نیز نیروهای تکفیری داعش در عراق و…) رقم زده‌اند، را از خود برانند و راه نفوذ قدرت‌های استکباری را برای غارت و پایمال کردن شرف انسانی و اسلامی مسلمین ببندند.

در این بیانیه آمده است: از این جهت، این جبهه با دادن فراخوان به مردم گرانقدر ایران، از آنها دعوت می‌نماید تا با وحدت و انسجام و با حضور پرشورتر از گذشته در روز جهانی قدس، در حمایت از مردم رنج دیده و مظلوم غزه و فلسطین در برابر رژیم استعماری صهیونیسم، حاضر شده و حمایت قاطع خود را در راستای به دست آوردن حق انسانیت و حق حاکمیت مسلمین بر سرزمین‌های خود اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز