خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبرداد:

راه اندازی تصفیه خانه سیاهکلان تا نیمه تیرماه / مشکل آب شرب کرج رفع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۴۵

با راه اندازی تصفیه خانه سیاهکلان تا نیمه تیرماه سال جاری مشکل آب شرب مردم کرج نیز رفع می شود / ضرورت مصرف بهینه از سوی شهروندان امری ضروری است.

استاندار البرز از تشکیل کمیته ویژه آب در دو بخش شرب و کشاورزی به منظور رفع مشکلات آب در استان و شهرستانهای پیرامونی خبر داد و گفت: با راه اندازی تصفیه خانه سیاهکلان تا نیمه تیرماه سالجاری مشکل آب شرب مردم کرج نیز رفع می شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سیدحمید طهایی در جریان بازدید از پکیج میان راهی تصفیه خانه آب سیاهکلان در محمود آباد با اعلام این خبر گفت: به جهت حجم جمعیت استان البرز و وجود مزارع کشاورزی در این استان به زودی کمیته ویژه ای به منظور بررسی مشکلات آب در استان و شهرستانهای پیرامونی در دو بخش شرب و کشاورزی تشکیل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به قول مساعد مسئولان آبفا جهت راه اندازی تصفیه خانه سیاهکلان تا نیمه تیرماه افزود: بهره برداری از این پروژه راهکاری جهت رفع مشکل آب شرب مردم کرج است.

طهایی ادامه داد: در شرایطی که در شهر کرج نیاز به آب بیشتری داریم و بخشی از شبکه پاسخگوی نبوده و امکان برداشت وجود نداشت؛ با راه اندازی این تصفیه خانه سهیمه استان قابل برداشت خواهد بود و بخشی از مسائل رفع خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که سراسر کشور با مشکل کم آبی مواجه است؛ بنابراین ضرورت مصرف بهینه از سوی شهروندان امری ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز