خبرگزاری کار ایران

نام ۱۲میلیون زن ایرانی از القاب حضرت فاطمه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۳۲

«براساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور نام فاطمه در حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار بار در این پایگاه به ثبت رسیده است.»

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت احوال کشور گفت: بر اساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور تا کنون بیش از ۱۲میلیون نفر با نام و القاب حضرت فاطمه(س) نامگذاری شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مهدی تدین گفت: براساس آمار پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور نام فاطمه در حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار بار در این پایگاه به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین نام‌های زهرا قریب به دو میلیون و ۹۰۰ هزار بار، مرضیه نزدیک به ۴۹۰ هزار بار، صدیقه قریب به ۴۳۰ هزار بار، طاهره ۴۷۰ هزار، راضیه در حدود ۲۴۰ هزار بار و فاطمه زهرا ۶۸ هزار بار از فراوان‌ترین نام‌های حضرت فاطمه(س) است که در پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور برای بانوان ایرانی به ثبت رسیده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل افزود: براساس این آمار، ایرانیان نام‌های معصومه را حدود یک میلیون و ۲۳۰ هزار بار، زهره قریب به ۳۴۰ هزار بار، بتول ۲۴۰ هزار بار، طیبه در حدود ۲۲۲هزار بار، فریده نزدیک به ۲۱۲هزار بار، مهدیه حدود ۲۰۰ هزار بار، ریحانه قریب به ۱۸۰هزار بار و سعیده ۱۳۲هزار بار از القاب حضرت فاطمه(س) است که ایرانیان برای فرزندان خود انتخاب کرده‌اند و در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز