خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه چایکاران در گفتگو با ایلنا:

چایکاران تنها زنده‌اند، زندگی نمی‌کنند / تاپایان هفته تنها دو سوم مطالبات پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۰۱

چایکاران در حال حاضر نیاز به بودجه‌ای برای بهسازی باغات چای خود دارند، دولت می‌تواند با در اختیار گذاشتن ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان به کشاورزات برای آماده شدن کشت محصول سال ۹۳ کمک کند.

به گفته نایب رییس اتحادیه چایکاران با وجود افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای و پرداخت نیمی از مطالبات، هنوز چایکاران در وضعیت تعادل قرار ندارند.

پرویز شعبانی نایب رییس اتحادیه چایکاران در گفت‌وگو با خبرنگاران ایلنا در خصوص پرداخت مطالبات چایکاران اظهار داشت: سازمان برنامه‌و بودجه ۲۶ میلیارد تومان در اختیار سازمان چای قرار داده است که از سه‌شنبه هفته گذشته شروع به پرداخت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به احتمال قوی تا پایان هفته و با پرداخت تمام پولی که در اختیار داریم باز هم حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مطالبات باقی خواهد ماند که دولت موظف است در کمتر از یک ماه با پرداخت ۱۱ میلیارد باقی مانده از ۶۰ میلیاردی که بنا بود به چایکاران داده شود، مطالبات را تمام و کمال پرداخت کند.

نایب رییس اتحادیه چایکاران با مطرح کردن خواسته‌ای از سازمان برنامه‌و‌ بودجه و وزیرکشاورزی افزود: چایکاران در حال حاضر نیاز به بودجه‌ای برای بهسازی باغات چای خود دارند، دولت می‌تواند با در اختیار گذاشتن ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان به کشاورزات برای آماده شدن کشت محصول سال ۹۳ کمک کند.

شعبانی با اشاره به وضعیت چایکاران اذعان داشت: با توجه به بالارفتن نرخ خریدتضمینی برگ‌سبز چای و پرداخت نیمی از مطالبات هنوز چایکاران برای امرار معاش در وضعیت تعادل قرار ندارند و تنها زنده هستند ولی زندگی نمی‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز