خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

توقف سپاهان مقابل سایپا / بازی فولاد و تراکتور برنده نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۹

ر ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان عصر امروز و از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان سایپا بود که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم فوتبال سپاهان با تساوی بدون گل مقابل سایپا و شاگردان انگین فیرات متوقف شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان عصر امروز و از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان سایپا بود که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت داد.

سپاهان با یک امتیاز این دیدار ۲۳ امتیازی شد همچنان در رده دوم باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز نیز فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

در این دیدار که از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد دو تیم بعد از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

گل‌های تراکتورسازی را در این دیدار سعید دقیقی دقیقه ۱۴ و مهدی کریمیان در دقیقه ۶۴ به ثمر رساندند و برای فولاد نیز لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۷ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۶۶ وارد دروازه حریف کردند.

فولاد با این یک امتیاز با ۲۶ امتیاز به صدرنشینی‌اش تداوم بخشید و تراکتورسازی هم ۲۳ امتیازی شد و جایگاهش در رده سوم را حفظ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز