خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

میان دولت و شهرداری در این دوره فاصله‌ای نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۳

خدا مرا نیامرزد اگر سلیقه سیاسی را در جایی به کار گیرم و هدفم خدمت به مردم نباشد و از این به بعد نیز همانند گذشته که در خدمت اعضای شورا بودم با آن‌ها همکاری خواهم کرد.

ایلنا: شهردار جدید تهران گفت: نقص بین دولت و شهرداری را حتما جبران می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "محمدباقر قالیباف" پس از انتخاب به عنوان شهردار تهران از سوی اعضای دوره چهارم شورا تاکید کرد: خداوند را به خاطر اینکه توفیق خدمت مجدد به من داد شاکرم و این اتفاق را برای خود یک نعمت بزرگ می‌دانم و مکلف هستم که شکر این نعمت را با تلاش و کار صادقانه و مجاهدانه به جا بیاورم و از حب و بغض و رفتارهای سیاسی و کوته نظرانه دوری کنم به مردمی که به شما رای دادند و امروز شما شهردارتان را انتخاب کردید خدمت کنم.

وی از محسن هاشمی نیز تشکر کرد و گفت: آقای هاشمی از دوستان و همکاران خوب من هستند و همین حالا نیز به عنوان یک عضو شهرداری به ما کمک می‌کنند.

وی با اشاره به جلسه امروز گفت: پس از اعلام برنامه هر دو نفر به دفتر من رفتیم و من به آقای هاشمی گفتم که اگر امروز من از این ساختمان بروم حتماً شما ماندگار خواهید شد. در این شرایط من باز هم دست همه را می‌بوسم که بار سنگین این مسئولیت را از دوش من بر می‌دارند و اگر من انتخاب شدم و ماندم حتماً از تجربیات شما استفاده خواهم کرد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها بسیار زیباست و خارج از حرف‌هایی که گفته می‌شود رابطه دوستانه و کاری من و آقای هاشمی هیچ مشکلی ندارد و حتی وقتی وی می‌خواست برای نامزدی شهرداری اعلام موضع کند پیش من آمد و از من اجازه خواست اما من گفتم که اشکالی ندارد و باید رقابت وجود داشته باشد.

شهردار جدید تهران با اشاره به جلساتی که با رئیس جمهور داشته است گفت: حتماً پیوند عمیق و خوبی بین دولت و شهرداری به وجود آمده و فاصله‌ای که در گذشته وجود داشت را دیگر نخواهیم داشت و قطعاً شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود.

قالیباف تاکید کرد که فارغ از اینکه چه کسی مقصر بوده حتما نقص گذشته بین شهرداری و دولت را جبران می‌کنم و اگر رقابتی هم تاکنون برای انتخاب شهردار وجود داشته از همین لحظه تمام شده و من شهردار یکایک اعضا و همه مردم تهران هستم و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد و من دوستان قدیمی و صمیمی بین اصلاح طلبان و اصولگرایان دارم که همه آن‌ها برای من عزیز هستند و من خادم همه شما هستم.

قالیباف تصریح کرد: خدا مرا نیامرزد اگر سلیقه سیاسی را در جایی به کار گیرم و هدفم خدمت به مردم نباشد و از این به بعد نیز همانند گذشته که در خدمت اعضای شورا بودم با آن‌ها همکاری خواهم کرد و همانند گذشته که با آقای چمران همکاری داشتیم و ایشان حق استادی و بزرگی به گردن من دارد و حتی در مواردی که من کم صبری کردم او تحمل می‌کرد برای اعضای شورا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با آقای مسجد جامعی نیز همین ارتباط خوب را داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز