خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره عکس با عنوان تهران شهر امن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۱۷

نخستین جشنواره‌ی عکس با عنوان تهران شهر امن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا 17 آبان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، نخستین جشنواره‌ی تهران شهر امن، به همت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با هدف بررسی و شناخت دیدگاه شهروندان مسئول در قبال موضوع امنیت کلانشهر تهران، ارتقای سطح کیفی خدمات امنیتی و فرهنگسازی و جذب مشارکت عمومی اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی آغاز به کار کرده است.

استفاده کردن از هر نوع دوربینی از جمله دوربین‌های حرفه‌ای، کامپکت یا تلفن‌ همران در این جشنواره مجاز است.

ارگان ها و سازمان های ذی‌ربط در حوزه ی امنیت، با ارائه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در این زمینه، سعی در مدیریت این موضوع مهم و نهادینه کردن حس امنیت در بین شهروندان دارند. این اقدامات بی شک منجر به نتایج قابل قبول و ارزشمندی شده اند.

همه شهروندان مسئول و پیگیر، هنرمندان عرصه ی عکاسی، علاقه مندان فعالیت های فرهنگی و هنری و گروه های مختلف اجتماعی، با مشارکت و همراهی با این جشنواره، گام مطمئن و محکمی در جهت گسترش و ثبات امنیت اجتماعی بر خواهند داشت. بی شک این جشنواره بخشی از یک حرکت وسیع تر در راستای فرهنگسازی عمومی موضوع « امنیت » در کشور خواهد بود.

ارائه راهکارهای ارتقای سطح کیفی خدمات امنیتی شهروندان تهران، افزایش مشاکت شهروندان و آشنایی با دیدگاه گروهای مختلف اجتماعی درباره امنیت شهری، بهره‌گیری از نگاه کارشناسان و صاحب نظران علوم اجتماعی و فرهنگی در ارتباط با موضوع امنیت، بررسی و شناسایی چالش‌های پیش روی امنیت کلانشهر تهران، معرفی اقدامات انجام شده و دستاوردهای به دست آمده در راستای نهادینه کردن امنیت شهر تهران، ارائه راهکارهای عملی برای گسترش و حفظ امنیت کلانشهر تهران و از میان برداشتن تهدیدهای پیش رو، بهره گیری از ویژگی‌ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری برای اثرگذاری هرچه بیشتر، بهره گیری از قدرت رسانه برای ارتباط هرچه گسترده تر با مخاطبان واقعی جشنواره، توجه به ظریب نفوذ گسترده تلفن همراه در جامعه شهری تهران، آشنایی با دیدگاه صاحب نظران، کارشناسان و هنرمندان درباره امنیت پایدار و بهره گیری مؤثر از آن و برنامه‌ریزی هدفمند و مستمر درباره فرهنگ سازی و گسترش نقش و مشارکت فعال شهروندان در زمینه موضوع امنیت اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهداف این جشنوار است.

هم‌چنین مشارکت عمومی در امنیت کلانشهر تهران، امنیت تهران در سایه مدیریت هوشمند، رویکرد اجتماعی پلیس تهران در بحث امنیت، ارتقای احساس امنیت اجتماعی شهروندان و جلوه‌های امنیت شهر تهران از محورهای موضوع جشنوار است.

فراخوان این جشنواره از 17 مهر 96 آغاز شده و داوطلبان می‌توانند تا 17 آبان آثار خود را از طریق آی‌دی تلگرام @shahreamn96 و آدرس ایمیل shahreamn96@gmail.com به این جشنواره ارسال کنند.

آثار جشنواره عکس تهران شهر امن در تاریخ 25 آبان 96 داوری و انتخاب می‌شود و این جشنواره اول و دوم آذر سال جاری با نمایش آثار برگزیده برگزار خواهد شد.

لینک مستقیم کانال رسمی جشنواره:

https://t.me/joinchat/AAAAAEPWJFdPyepq770p9A

نخستین جشنواره عکس با عنوان تهران شهر امن برگزار می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز