خبرگزاری کار ایران

کاظمی: مشکل فنی باعث سقوط ما نبود/ می خواهم در ماشین سازی بمانم

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۱۷

سرمربی ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار برابر سیاه جامگان بیان کرد که در صورت نیاز علاقه دارد در نشست خبری حاضر شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی در پایان دیدار تیمش برابر سیاه جامگان در کنفرانس خبری اظهار داشت: در سه روز گذشته پنالتی های زیادی تمرین کردیم و قاسمی نژاد بهترین پنالتی زن ما بود و سرنوشت ما این بود پنالتی گل نشود. بچه های ما باشرافت بازی کردند. گلر آنها ستاره زمین شده بود.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه چند بازیکن را نداشتیم و سقوط کرده بودیم با 13 نفر ادامه دادیم. فوق ستاره تیم ما مسعود همامی دروازه بان آنها بود.تیم حریف برای جنگیدن آمده بود و شانس هم آورد. درباره داوری حرفی نمی زنم اما خود داور گفت تو هیچوقت اعتراض نکردی. به بچه ها گفتم اخلاق را نباید ببازید.

کاظمی خاطرنشان کرد: سه هفته قبل گفتم هستم و اگر بتوانم کمکی انجام دهم در ماشین سازی می مانم. حرفی که زده می شود احساسی نیست. در ورزش باید مرام را رعایت کرد. شاید همه شما قبول کنید که ما فنی بازی می کردیم. ما حتی دروازه بان و دفاع کناری نداشتیم. مشکل فنی باعث سقوط ما نبود. روز اول گفتم که کار سخت است. وفای به عهد کردم اما صددرصد خوب نبودیم.

وی اضافه کرد: مربیگری ام تمام است اما این جوان ها حیف هستند. اگر توفیق شد و سال بعد شما را دیدم که هیچ اگر نبود شما را به خدا می سپارم. اگر در اینجا بی ادبی کردم از همه شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز