خبرگزاری کار ایران

پیش بازی پرسپولیس- هوادار

نگاه‌ها به اورونوف و شجاعیان/ هوادار پرسپولیس را به صدر می‌رساند؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۳۶

پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر، پرسپولیس به مصاف هوادار می‌رود. پرسپولیس در هفته پیش مقابل نساجی با نتیجه 2-1 پیروز شد اما از آن‌جایی که استقلال نیز بازی خود مقابل ذوب آهن را پیروز شد، سرخپوشان نتوانستند به صدر برسند و همان یک امتیاز اختلاف با استقلال و رده دوم همچنان باقی ماند.

اما هوادار با مسعود شجاعی در فرم بهتری قرار گرفته و از نیم فصل دوم که روی نیمکت هوادار نشسته فقط دو باخت مقابل استقلال و تراکتور داشته است. آن‌ها در 6 بازی اخیر خود نیز دو پیروزی و 4 مساوی داشته اند. هوادار هم اکنون با 29 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته و خطر سقوط آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

پرسپولیس از زمان صعود هوادار به لیگ برتر، تا کنون 6 بار در لیگ برتر و جام حذفی مقابل این تیم قرار گرفته که 3 برد پرسپولیس، 2 مساوی و 1 برد نیز سهم هوادار بوده است. بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه 1-0 به سود سرخپوشان پایان یافت.

پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل هوادار59 امتیازی می‌شود و می‌تواند موقتا به صدر برسد و منتظر این باشد که دوشنبه فولاد از استقلال امتیاز بگیرد.

داریوش شجاعیان از هوادار در 6 بازی اخیر هوادار 5 گل و 1 پاس گل به ثمر رسانده و مسعود شجاعی امیدوار است او مقابل پرسپولیس نیز عملکرد خوبش را تکرار کند.

اوستون اورنوف ستاره ازبک سرخ‌ها نیز در بازی پرسپولیس مقابل نساجی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و در این بازی نیز امید اول اوسمار برای گلزنی و گلسازی است.

سروش رفیعی با دریافت کارت قرمز در بازی گذشته، در این مسابقه غایب خواهد بود. تیم هوادار به گفته مدیر فوتبال این تیم هیچ محروم و مصدومی ندارد؛ این در حالی است که پیش از این گفته شده بود 4 بازیکن این تیم محروم هستند.

سازمان لیگ نیز علی‌رغم نامه باشگاه پرسپولیس برای تغییر محل دیدار دو تیم، به این موضوع توجهی نکرد و این بازی از ساعت 18:20 فردا (شنبه) در ورزشگاه خانگی هوادار یعنی پاس قوامین بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

تیم داوری این بازی به شرح زیر است:

داور: حسن اکرمی/ کمک ها: علیرضا مرادی، محمد علی پور متقی و کیوان علی‌محمدی/ ناظر: مسعود مرادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز