خبرگزاری کار ایران

فریبا: نساجی به راحتی به استقلال امتیاز نمی‌دهد/ نباید روی استقلال خوزستان حساب باز کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۰۲

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد استقلال کار سختی در هفته بیست و هشتم خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، بهتاش فریبا درباره تقابل این هفته استقلال با نساجی اظهار داشت: بازی سخت و دشواری برای استقلال می‌بینم چرا که از زمانی که ساکت الهامی سرمربی نساجی شده، این تیم پس از چند بازی به شرایط خوبی رسیده و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته که باعث شده تا خود را از منطقه سقوط دور کند و برابر استقلال هم به دنبال آن خواهد بود تا حاشیه امنی برای خود ایجاد کند پس قطعا استقلال کار سختی در این بازی خواهد داشت. بازی در قائمشهر سخت است، چون حریف هم هواداران پر شور و خوبی دارد، هم اینکه نتایج خوبی در این هفته‌ها کسب کرده است. قطعاً آنالیز بسیار خوبی از تیم استقلال شده و راه‌های گلزنی تمرین شده و می‌شود. 

وی ادامه داد: شرایط استقلال خوب است و روزبه چشمی و صابر حردانی هم به تیم اضافه می‌شوند، به غیر از یامگا و مهدی‌پور که تا پان فصل نیستند، تمامی مهره‌ها در اختیار سرمربی تیم هستند. شرایط روحی استقلال هم بسیار خوب است و روش بازی حساب شده‌ای که تیم را به نتیجه می‌رساند، بار‌ها مورد استفاده قرار گرفته و ملکه ذهن بچه‌ها شده است. کسب ۳ امتیاز دیدار با نساجی خیلی اهمیت دارد. فرصت اشتباه نیست و باید صدر جدول را حفظ کرد. یک امتیاز حاشیه امن خوبی نیست و باید در همه بازی‌ها برنده شد تا قهرمانی مسجل شود.

پیشکسوت آبی‌ها با تمجید از عملکرد مالک جدید باشگاه گفت: از زمانی که هلدینگ خلیج‌فارس مالک باشگاه شده، آرامش بر تیم حاکم شده و در آرامش پیش می‌رود. 

پیشکسوت تیم استقلال در تقابل پرسپولیس با استقلال خوزستان هم عنوان کرد: شرایط استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت شده و اگر هواداران استقلال تهران به حمایت این تیم بروند شاید بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند. در جریان مسابقه است که نتیجه مشخص می‌شود، اما استقلال اگر می‌خواهد صدرنشین باشد نباید جز خودش روی تیم دیگری حساب کند، چون تمرکزش را از دست می‌دهد و ممکن است امتیاز از دست بدهد.

وی در مورد اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس معتقدند قضاوت داوران به سود رقیب سنتی بوده، عنوان کرد: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد. حتی با وجود VAR هم اشتباهات داوری به طور کلی از بین نمی‌رود. در بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ هم داور با وجود VAR به اشتباه تصمیم گرفت. هیچ‌گاه نمی‌توان از دید منفی نگاه کرد که داوران جهت دار سوت می‌زنند. آماری که از سوی کارشناسان داوری وجود دارد از ابتدای فصل تا به اینجا امتیازاتی از استقلال بابت اشتباهات داوری کسر شده، ممکن است رقیب سنتی هم نظراتی داشته باشد که این موضوع برای خودشان قابل احترام است، اما با رجوع به نظرات کلی کارشناسان داوری استقلال بیشتر از اشتباهات سهوی داوران متضرر شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز