خبرگزاری کار ایران

به دنبال حذف سریال «حشاشین» از پلتفرم‌ها؛

شورای صدور مجوز نمایشِ ساترا برای سرنوشت «حشاشین» تصمیم‌گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۲۵۵

روز گذشته سریال «حشاشین» که این روزها یکی از سریال‌های خارجی پرمخاطب نمایش خانگی به حساب می‌آید از پتلفرم‌های نمایش خانگی حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سریال «حشاشین» که از جمله آثار خارجی پخش شده در پتلفرم‌های نمایش خانگی است به دلیل تحریف تاریخ و نمایش چهره‌ای نادرست از ایرانیان، از پلتفرم‌های نمایش خانگی حذف شد.

به گفته مهدی سیفی (مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا) سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست.

محمدصادق افراسیابی (معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا) نیز در گفتگو با ایلنا، تأکید کرد: حذف سریال «حشاشین» یا اعمال اصلاحات با نظر شورای صدور مجوز نمایش صورت می‌گیرد و تصمیم این شورا مشخص می‌کند که آیا امکان اصلاحات برای این سریال وجود دارد یا باید به طور کل از پلتفرم‌های نمایش خانگی حذف شود.

در حال حاضر کاربران پلتفرم‌ها امکان دسترسی به سریال «حشاشین» را ندارند و باید دید که آیا امکان بازگشت این سریال به نمایش خانگی با انجام اصلاحات امکانپذیر است یا خیر؟

این سریال توسط عبدالرحیم کمال نوشته شده و توسط پیتر میمی کارگردانی شده است. فیلمبرداری آن دو سال به طول انجامید. قرار بود در ماه رمضان سال گذشته پخش شود و به دلیل فیلمبرداری صحنه‌هایی از سریال در مالتا و قزاقستان، نمایش آن تا امسال به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز