خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان اعلام کرد؛

افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۱۱

مدیر کل هواشناسی خوزستان برای روز‌های آینده در استان افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اوایل روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، جوی نسبتا پایدار بر روی استان خواهیم داشت و پدیده غالب، غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهد بود.
 
وی افزود: در این مدت روند افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در سطح استان وجود دارد و شمال خلیج فارس تا فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.
 
سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی ضعیفی از روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از روز دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های متوسط در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد شد.
 
مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: در دیگر مناطق استان بارش‌ها بصورت پراکنده و نقطه‌های خواهند بود، همچنین طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی، متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود.  
 
وی افزود: در شگذشبانه روز گذشته امیدیه و کشاورزی اهواز با ۳۴ و ایذه با ۱۰.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۳.۶ و کمینه دمای ۱۹.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز