خبرگزاری کار ایران

اجرای ۶.۲ میلیارد یورو پروژه در پالایشگاه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۷۹

مدیرعامل پالایشگاه تهران از اجرای ۶‌.۲ میلیارد یورو طرح‌های متنوع توسعه‌ای در این مجموعه خبر داد و گفت: با اجرای پروژه‌هایی که هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دست اجرا دارد، پیش‌بینی می‌شود که این مجموعه در سال ۱۴۰۷ جزو ۵۰۰ شرکت برتر جهان باشد.

به گزارش خبرنکار اقتصادی ایلنا، محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در خصوص پروژه‌های در دست اجرای پالایشگاه اصفهان با بیان اینکه در این پالایشگاه، پروژه‌های متعدد و متنوعی در حوزه‌های مختلف حال اجراست، گفت: از جمله زمینه‌هایی که پالایشگاه اصفهان پروژه دارد می‌توان به زنجیره ارزش و ساخت تجهیزات اشاره کرد.

وی اقتصاد دریا محور را از جمله زمینه‌هایی دانست که پالایشگاه اصفهان مشغول فعالیت است و گفت: مباحث مربوط به آب، احداث تصفیه خانه‌های مختلف، مکانیزه کردن پروژه‌ها و مباحث زیست محیطی موضوعاتی است که در این پالایشگاه در اولویت قرار دارد.

به گفته قدیری، بسیاری از پروژه‌های در دست اجرای این پالایشگاه در سال ۱۴۰۵ تا ۱۴۰۷ به ثمر می‌نشیند و پالایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۷ جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا خواهد شد.

وی درباره میزان سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در پروژه‌های پالایشگاه اصفهان توضیح داد: ۶.۲ میلیارد یورو ارزش پروژه‌های سال گذشته این پالایشگاه بود و به میزان یک میلیارد یورو پروژه نیز تامین مالی شده که این سرمایه‌گذاری‌ها ادامه دارد.

قدیری یادآور شد: پروژه KHT که مربوط به تصفیه نفت سفید است، سال گذشته کلید خورد و اواخر خردادماه امسال راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه از اجرای طرح برندینگ پالایشگاه اصفهان خبر داد که در این طرح مدیریت همه پمب بنزین‌های استان اصفهان با پالایشگاه اصفهان خواهد بود.

قدیری ادامه داد: در این طرح سوخت پالایشگاه اصفهان از جمله بنزین و گازوییل در اختیار این پمب بنزین‌های استان قرار می‌گیرد که کیفیت بالایی دارد و با استاندارد یورو ۵ تولید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز