خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

کار و کارگر دوبال توسعه اقتصاد کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۸۳

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: کار و کارگر دو بال توسعه و پیشرفت اقتصاد در جامعه هستند.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی عصر شنبه در سی‌و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران با بیان اینکه کار و کارگر دو بال توسعه و پیشرفت اقتصاد در جامعه هستند، گفت: در دیدار کارگران با مقام معظم رهبری ایشان بر حمایت از کارگر و کارآفرینی و تولید تاکید کردند در این راستا عدالت اجتماعی با رفع مشکلات کارگران ،کارفرمایان و بازنشستگان محقق می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم مسائل و مشکلات جامعه کارگری جهت پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش‌های احتمالی به درستی رصد شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: با وحدت، انسجام ،همدلی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری قطعا به شکوفایی اقتصادی دست خواهیم یافت.

وی افزود: دولت با ایجاد امنیت شغلی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، محیط‌ کارگری مناسب و مساعدی را برای کارگران، این قشر زحمت‌کش جامعه فراهم کند.

دریابیگی گفت: دشمن بعد از انقلاب در جنگ تحمیلی و تحریم ناجوانمردانه و ضربات سنگینی به کشور وارد کرد اما با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری ، مردم، کارگران و کارفرمایان با مقاومت پیروز میدان شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز