خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

از پایان نامه‌های دانشجویی حوزه تولید و صنعت حمایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۹۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از 7 پایان نامه‌ مرتبط با موضوع تولید و صنعت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال 1402 خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جلسه کارگروه پژوهش اظهار داشت: به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر و در جهت ارتقاء دانش و بهره‌وری واحدهای تولیدی، از پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته از 7 پایان نامه تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت مالی شد تا ضمن استفاده از توان علمی دانشجویان، نیازهای مطالعاتی صنایع نیز مورد تحقیق و کنکاش قرار گیرد.

علایی تصریح کرد: مهمترین هدف از حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند در زمینه‌های مرتبط با صنعت و استفاده از نظرات و تخصص آنها در توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه و صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویانی که خواهان حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی هستند، بایستی موضوع پایان نامه خود را از بین اولویت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی اعلام شده شرکت شهرک‌های صنعتی انتخاب و در راستای اهداف، ماموریت‌ها و سیاست‌های اعلامی سازمان و در جهت رفع مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی تدوین و تهیه کنند.

وی در ادامه افزود: مشکلات واحدهای تولیدی به طور حتم با حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران حل خواهد شد که در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تحقق شعار سال و رشد تولید و اشتغال استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز