خبرگزاری کار ایران

بررسی بیماری‌های مزمن روانی در دانش سرای احسان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۰۹

چهاردهمین نشست تخصصی معرفی و تحلیل موردی بیماری‌های روانشناختی مزمن (کیس پرزنتیشن) در دانشسرای احسان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیرو سلسله جلسات نشست‌های تخصصی در آسایشگاه سرای احسان و همچنین گرامیداشت 9 اردیبهشت روز جهانی روانشناس، این نشست با حضور اساتیدی از دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر_ پیام نور، اسلامشهر_ غیرانتفاعی ایوانکی_ ایرانیان و همچنین حضور مدیران کلینیک های روانشناسی سلامت همیاران مهرورجاوند_ نبض زندگی_ گنج نیکان و انجمن صنفی مراکز مشاوره و رواشناسی کشور برگزار شد.

معرفی و بررسی بیمار روانشناختی مزمن توسط کارشناسان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و همچنین رحیم سلگی مدرس و مدیر کلینیک روانشناختی سلامت درخصوص اخلاق روانشناختی در اتاق درمان، نکاتی را بیان کرد.

استقبال پرشور و حضور بیش از 200 نفر دانشجو و شرکت کننده در این رویداد و در ادامه نشست، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ برای دانشجویان علاقه‌مند از موارد قابل توجه این برنامه بود.

مدیران و کارشناسان سرای احسان مسئولیت برگزاری این نشست را برعهده داشتند.

سرای احسان زیر نظر موسسه خیریه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی (آسا) میزبان بیش از 400 بیمار مبتلا به اختلالات روانی مزمن است که با حمایت خیرین و فعالان اجتماعی در زمینه نگهداری، درمان و توانبخشی آن‌ها فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز