خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظم و انضباط شالوده کار مرزبانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۷۶

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان هرمزگان، نظم و انضباط را شالوده و اساس کار در مرزبانی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان مرزبانی استان هرمزگان با تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط معنوی و ظاهری، گفت: نظم و انضباط بعنوان یک اصل باید تا آخرین رده در دستور کار فرماندهان قرار گیرد. 

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه صیانت و پیشگیری را یکی از وظایف مهم فرماندهان دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بالاترین سرمایه سازمان است و برای حفظ و صیانت از آن باید تلاش کرد. 

وی همچنین نگهداشت کارکنان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اگر در صیانت و پیشگیری کارکنان کوتاهی کنیم، صدمات جبران‌ناپذیر بر بدنه سازمان وارد خواهد شد. 

گودرزی در ادامه قاچاق را یکی از عوامل ضربه به تولید در کشور دانست و گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در طول یک دهه گذشته شعار سال را حول محور اقتصادی و دفاع از تولید عنوان کرده‌اند و در تحقق این شعار وظیفه مرزبانی بسیار مهم است که باید برای مبارزه با قاچاق اهتمام ویژه داشته باشیم. 

گودرزی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مرزبانان هرمزگانی در سال گذشته، بر لزوم ادامه این روند در سال جدید تاکید و نسبت به آن ابراز امیدواری کرد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در ابتدای این جلسه، سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان طی گزارشی اقدامات مرزبانان این استان را از ابتدای سال جاری تا کنون تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز