خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

تقدیر و تشکر جبهه اصلاحات گیلان از  مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات 

تقدیر و تشکر جبهه اصلاحات گیلان از  مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات 
کد خبر : ۱۵۰۳۹۵۰

به پشتوانه اعتماد مردم، با تمام توان برای ساختن گیلانی آباد و پیشرو در عرصه‌های مختلف می‌کوشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، جبهه اصلاحات استان گیلان با صدور بیانیه‌ای، از حضور پرشور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم قدردانی کرد.

متن کامل بیانیه جبهه اصلاحات گیلان بدین شرح است:

به نام خدای مهربان 

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی‌الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین 

"و اراده کردیم تا بر آنان که ضعیف نگاه داشته شدند، منت گذاریم و آنان را پیشوایان خلق و وارثان زمین گردانیم" سوره قصص، آیه 5 

مردم فهیم و شریف استان گیلان 

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین(ع) و یارانش، صمیمانه و خاضعانه، سپاس‌گزار حضور و مشارکت آگاهانه ی شما در انتخابات هشتم و پانزدهم تیرماه 1403 هستیم. 

حضور آگاهانه ی شما در انتخابات اخیر که گامی بلند در راستای توسعه و پیشرفت و سرفرازی ایران عزیز بود، باری دیگر، برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این سرزمین کهن رقم زد. 

جبهه اصلاحات گیلان، صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به مناسبت این پیروزی شکوهمندانه عقلانیت بر شعارهای عاری از واقعیت، به شما مردم آزاد اندیش و گرانقدر گیلان زمین، تقدیم می‌دارد.  

ما خادمان شما در احزاب سی‌گانه عضو جبهه اصلاحات گیلان، به پشتوانه این اعتماد و حمایت بی‌دریغ، تلاش می‌کنیم تا با تمام توان، در جهت تحقق آرمان‌های به حقتان، گام برداشته و برای ساختن گیلانی آباد و پیشرو در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، کوشا باشیم و همچنین، در این مسیر خطیر، خیل عظیمی از مردمان این دیار سرسبز و محروم، که به گلایه، یا نومیدی از ایجاد تحولات اساسی و موثر در راستای پیشرفت و توسعه ی پایدار ایران عزیز، سکوت و خانه‌نشینی را بر مشارکت فعال رجحان دادند، از یاد نبرده و پژواک صدای این اکثریت محترم بی‌صدا، در گوش حاکمان دیارمان باشیم. 

قطعا زخم های عمیق موجود بر تن ایران و ایرانیان عزیزی که حاصل دهه‌ها جدال و چالش های بی‌فرجام باندی و جناحی می باشد، به سرعت و سادگی التیام نخواهد یافت، لذا عموم مردم شریف ایران و از جمله گیلان را به صبر و بردباری بیش از پیش دعوت می‌کنیم و به حمایت از منش و روش رییس جمهور منتخب، همه آنچه در این سال‌ها به ناروا بر ما رفت (که صد البته از یادها نخواهد رفت) را به حکم ترجیح بخشش بر انتقام و با هدف نیل به وحدت ملی، به کناری نهاده و دست دوستی و مهر را به سوی تمام مخالفان فکری خود دراز می‌کنیم و از همه سلایق و دیدگاه‌ها، کارشناسان، نیروهای متخصص و دانشگاهی و جریانات سیاسی کشور صمیمانه دعوت می‌کنیم تا دست یاری نیک مرد صادق منتخب مردم را فشرده و با تمام توان، قدم در مسیر حل معضلات و مشکلات کشور و از جمله گیلان عزیزمان بگذارند. 

امید که نتیجه ی این همراهی و هم افزایی و هم دلی، ایرانی آزاد، آباد و شاد برای خود و نیز نسل‌های آینده ی ما باشد.  

جبهه اصلاحات گیلان 

20 تیر ماه 1403

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز