خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

تحقق اشتغالزایی برای ۹۹۸ مدد جوی زنجانی

تحقق اشتغالزایی برای ۹۹۸ مدد جوی زنجانی
کد خبر : ۱۵۰۷۴۰۹

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با اشاره به اینکه در سه ماهه سالجاری ۱۱۹ مورد اشتعالزایی برای مدد جویان محقق شده است، گفت: در سال گذشته ۹۹۸ مورد اشتغالزایی برای مدد جویان استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح اله خدا بنده لو، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات بهزیستی استان در معاونت‌های مختلف، اظهار داشت: ۱۷۰ موسسه ۱۸۷ مراکز غیر دولتی با بهزیستی همکاری می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان، با بیان اینکه ۹درصد جمعیت استان تحت پوشش بهزیستی هستند، ادامه داد: در مجموع ۱۹ هزار ۸۲نفر تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

وی، تصریح کرد: در حوزه مناسب‌سازی معابر و منازل مدد جویان نیز اقدامات اساسی انجام شده است.

خدا بنده لو، با اشاره به تعداد مدد جویان و سالمندان بیماران دارای مشکل تحت پوشش، گفت؛ ۷۶۸ نفر بیمار مغز، اعصاب و روان در زنجان وجود دارد.

وی، با بیان اشاره به صنعتی شدن جامعه و افزایش تعادا سالمندان، گفت: ظرفیت پذیرش و نگهداری از سالمندان در بهزیستی زنجان در حال حاضر تکمیل است.

این مسئول در استان، با اشاره به راه اندازی مرکز مجهز نگهداری سالمندان در استان، گفت: حداقل هزینه هر سالمند تحت پوشش بهزیستی ۱۴میلیون تومان است.

خدا بنده لو، مشارکت خیرین در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته ۷میلیاردتومان تخصیصی اعتبار در این زمینه داشتیم.

خدابنده لو، با بیان اینکه ۳هزار ۷۲ نفر زن سر پرست خانوار مستمری بگیر از بهزیستی وجود دارد، افزود: ۱۳۸۷دانش آموز و ۱۱۴ دانشجو تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

وی، خبر از تحت پوشش قرار دادن تمامی شهرستانهای استان به اورژانس اجتماعی داد و گفت: در سالجاری ۱هزار و ۹۰۷نفر با اورژانس اجتماعی تماس داشتند.

خدابنده لو، تعداد فرزندان به باز پیوندی فرزندان به خانواده‌ها را مهم بر شمردو گفت: در استان زنجان کودک کار با تعریف ویژه کودک کار نداریم.

وی، کودکان کار استان را دارای خانواده عنوان کرد و گفت: باز توانی این کودکان در راستای کمک به ادامه تحصیل مهم است.

مدیر کل بهزیستی استان، اضافه کرد: در این زمینه ۱۵ ارگان برای مشارکت به ادامه تحصیل کودکان کار در داخل خانواده دخیل هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز