خبرگزاری کار ایران

شروع و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی تامین اجتماعی

شروع و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی تامین اجتماعی
کد خبر : ۱۵۰۷۰۱۳

تعدادی از مراکز درمانی و اداری سازمان تامین اجتماعی به مناسبت پایان هفته این سازمان شروع، کلنگ‌زنی و در برخی موارد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سازمان تامین اجتماعی در پایان سالگرد هفته این سازمان، از شروع، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از چندین فضای ملکی درمانی و اداری خود خبر داد. 

آیین بهره‌برداری از چند طرح توسعه‌ای بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر و کلنگ‌زنی پنج مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با بهره‌برداری متمرکز از پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در ۹ استان، با حضور سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد. 

مراکز درمانی جدید سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان، در مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال در شهرهای اردل، سامان، شلمزار، شهرکرد و بروجن احداث خواهند شد. همزمان با کلنگ زنی این مراکز درمانی، در بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر نیز کلینیک دندانپزشکی و چند پروژه توسعه‌ای دیگر افتتاح و بهره‌برداری شد. 

در مراسمی که به این مناسبت و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: افتخار این سازمان در دولت سیزدهم این است که نه تنها از قالب یک ابربدهکار بانکی خارج شد بلکه موفق شد خدمات خود در بخش‌های مختلف ازجمله ظرفیت‌های خدمات درمان مستقیم و رایگان بیمه‌شدگان را توسعه دهد. 

استان‌های اردبیل و هرمزگان میزبان طرح‌های توسعه‌ای تامین اجتماعی

همچنین امروز (سی تیرماه) همزمان با بهره‌برداری متمرکز از چندین طرح عمرانی و توسعه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل و در مراسمی در شهر بندرعباس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و نیز مدیرکل و مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان، بهره‌برداری از طرح توسعه و ارتقای هتلینگ سه بخش بیمارستان تأمین‌اجتماعی خلیج‌فارس بندرعباس آغاز شد. 

طرح‌های توسعه‌ای بهره‌برداری شده در استان هرمزگان در مراسم یادشده، شامل توسعه و ارتقای هتلینگ بخش زنان یک، بخش زنان دو و بخش نوزادان بیمارستان تأمین‌اجتماعی خلیج‌فارس بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است. 

براساس این گزارش، در این مراسم احسان کامرانی معاون سیاسی استانداری هرمزگان با اشاره به این‌که سازمان تأمین‌اجتماعی بار بزرگی از خدمات درمانی را در کشور برعهده دارد و در استان هرمزگان نیز اقدامات بسیار خوبی توسط مسئولان استانی این سازمان در زمینه درمان در حال انجام است، گفت: برای اینکه توسعه پایداری صورت پذیرد، یکی از ارکان اصلی آن بخش درمان و سلامت است و این بخش باید در اولویت ارائه خدمت قرار داشته باشد. 

افتتاح شعبات و مراکز در کردستان و همدان

در هفته سازمان تامین اجتماعی، امر راه اندازی شعبات نیز از مجموعه دستور کارهای این سازمان در ذیل فعالیت‌های توسعه‌ای و عمرانی به ویژه در مناطق حاشیه‌ای و پیرامونی بوده است. 

در این راستا روز شنبه (سی تیر) ساختمان اداری شعبه یک تأمین‌اجتماعی سنندج در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی؛ همزمان با آیین بهره‌برداری متمرکز از ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در ۹ استان که به‌مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در استان اردبیل و در قالب برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با سایر استان‌ها برگزار شد، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

همچنین طرح بازسازی، توسعه و استانداردسازی بخش‌های اورژانس و جراحی مردان بیمارستان تأمین‌اجتماعی دکتر غرضی ملایر به‌مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی و همزمان با مراسم متمرکز آغاز به کار پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان‌های مختلف کشور، در آیینی با حضور احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، امیرعباس فضائلی مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی، حسن عروتی موفق مدیر درمان و جواد جمور مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان و جمعی از مسئولان شهرستان ملایر در این بیمارستان برگزار شد. 

این مراسم در استان همدان همزمان با مراسم متمرکز افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان‌های مختلف با حضور مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل و تماس ویدئو کنفرانسی با سایر استان‌ها برگزار شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز