خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: هواداران ستاره های واقعی هستند / همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم

احمدزاده: هواداران ستاره های واقعی هستند / همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم
کد خبر : ۱۵۰۶۲۵۱

بازیکن جدید تیم پرسپولیس گفت: هر کسی در پرسپولیس بازی کرده، زحمت کشیده اما ستاره های پرسپولیس هواداران تیم هستند.

به گزارش ایلنا، فرشاد احمدزاده بعد از امضا قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من بچه پرسپولیس هستم و در آکادمی این باشگاه بودم و خوشحالم به باشگاهی آمدم که از ته قلب دوستش دارم و رویای بچگی من بوده است. همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم و خدا را شکر که قسمت شد به این تیم برگردم.
 
وی در مورد اینکه با وجود پیشنهاد از استقلال به پرسپولیس آمدید گفت: من بچه این باشگاه هستم و مال خانواده پرسپولیس هستم و همیشه ترجیح می دهم که در خانواده دعوا کنم و فحش بخورم تا از غریبه ها تشویق بشنوم. همیشه پرسپولیس در قلبم است و همه می دانند مثل روز اول برای آمدن به پرسپولیس ذوق داشتم. جا دارد از نکونام هم تشکر کنم در فولاد شرایط سختی داشتم شب و روز با من صحبت کردند. به من کمک کردند اما یکسری چیزها هست که از نظر عقلانی به شخصه درست نیست.
 
وی افزود: حتی اگر پرسپولیس پیشنهاد نمی داد به سپاهان اعلام کرده بودم که به باشگاه بزرگ استقلال نمی روم چون از نظر اخلاقی درست نیست. استقلال نامه رسمی زده بود اما چون من بچه پرسپولیس هستم از نظر شخصی درست نبود به استقلال بروم.
 
احمدزاده در مورد اینکه پرسپولیس چالش های زیادی پیش رو دارد گفت: هر کسی در پرسپولیس بازی کرده، زحمت کشیده اما ستاره های پرسپولیس هواداران تیم هستند بازیکنان برای تیم زحمت کشیده اند اما ستارگان اصلی هواداران هستند که هر بازیکنی را می توانند ستاره کنند.
 
وی در مورد بازگشت به پرسپولیس گفت: وقتی در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می کنید شرایط ویژه ای است در آسیا همیشه مدعی بوده و رتبه هایی داشته است. همه بازیکنان واقف هستند که در چه تیمی بازی می کنند و برای نام پرسپولیس تلاش می کنند.
 
احمدزاده در مورد اینکه رضایت نامه اش را از باشگاه سپاهان خودش گرفته است، گفت: صحبت هایی شد ولی باید از آقای درویش و حدادیان تشکر کنم یک ماه مذاکره کردند و از سپاهان هم تشکر می کنم که به این انتقال کمک کرد و تعامل خوبی بین دو باشگاه انجام شد و مقداری از مبلغ رضایت نامه را باشگاه داد و بخشی را هم من بخشیدم.
 
وی در مورد مدت قرارداد گفت: مدت قرارداد بازیکنان بالای 30 سال یکساله است. من شرطی برای باشگاه نگذاشته ام.
 
احمدزاده در مورد اینکه چطور پرسپولیس می تواند به بازیکنان وابسته نباشد گفت: پرسپولیس در این 10 ساله وابسته به بازیکنی نبوده و بازیکنان پرسپولیس همیشه بهترین عملکرد را داشته اند که به لطف هواداران تیم بوده است.
وی در مورد اینکه با فرزند خردسالش به باشگاه آمده است گفت: بخاطر خوش یمنی اش به باشگاه آوردم و یک پرسپولیسی دیگری به جمع ما اضافه شده است و اگر فوتبالیست شدم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم.
 
احمدزاده درمورد شماره پیراهنش و صحبت با سرمربی اسپانیایی گفت: در مورد شماره پیراهن صحبت نکردیم و برایم مهم نیست. با گاریدو مستقیم صحبت نکردم اما از طریق مدیر برنامه هایم با او صحبت کردم و خیلی مربی بادانشی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز