خبرگزاری کار ایران

ناکامی سه شیرها در دومین فینال متوالی یورو

اسپانیا 2-1 انگلیس/ اسپانیا برای چهارمین بار فاتح یورو شد

اسپانیا 2-1 انگلیس/ اسپانیا برای چهارمین بار فاتح یورو شد
کد خبر : ۱۵۰۵۳۹۹

تیم ملی اسپانیا با غلبه بر انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴، قهرمان شد.

به گزارش ایلنا، فینال یورو 2024 بین تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس از ساعت 22:30 در ورزشگاه المپیک برلین آغاز شد که این بازی با نتیجه 2_1 به سود اسپانیا پایان یافت و اسپانیا موفق شد برای چهارمین بار فاتح یورو باشد.

تیم ملی انگلیس نیز دومین فینال متوالی یورو را باخت تا حسرت این تیم برای دستیابی به جام  ملت‌های اروپا همچنان باقی بماند.

ترکیب ابتدایی اسپانیا:

اونای سیمون، دنی کارواخال، روبین لو نورمان، ایمریک لاپورت، مارک کوکوریا، رودری، فابین ‌روئیز، لامین یامال، دنی اولمو، نیکو ویلیامز و آلوارو موراتا

سرمربی: لوئیس دلافوئنته

ترکیب ابتدایی انگلیس:

جردن پیکفورد، مارک گوئهی، جان استونز، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، کوبی ماینو، ‌بوکایو ساکا، جود بلینگام، فیل فودن و هری کین

سرمربی:  گرت ساوت‌گیت

گزارش بازی:

حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست این بازی چیزی جز تساوی بدون گل نبود.

اسپانیا و انگلیس بازی را محتاطانه آغاز کردند و پیش بردند و حاضر به پذیرش ریسک بازی سراسر هجومی نشدند، با این حال موقعیت‌های روی دو دروازه ایجاد شد ک ثمری نداشت و دو تیم با نتیجه 0-0 مساوی راهی رختکن شدند.

در شروع نیمه دوم حرکت عمقی یامال و پاس عرضی او به نیکو ویلیامز، این وینگر اسپانیایی را صاحب موقعیت خطرناکی کرد که او با ضربه بغل پای خود گل اول بازی را به ثمر رساند و اسپانیا را پیش انداخت.

در ادامه تلاش‌های انگلیس برای مساوی کردن بازی در دقیقه 73 جواب داد و شوت از راه دور و زمینی کول پالمر به دور از دستان سیمون در کنج دروازه اسپانیا آرام گرفت.

اما گل پیروزی بخش اسپانیا در دقیقه 86 توسط اویارزابال در حالی به به ثمر رسید که ارسال زمینی کوکوریا در مقابل خط دفاعی انگلیس به اویارزابال رسید و این بازیکن به سادگی هر چه تمام‌تر گل دوم را به ثمر رساند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز