خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در پیام تبریک به پزشکیان:

دولت شنیدن صداهای خاموش آبادانی را به ارمغان می‌آورد

دولت شنیدن صداهای خاموش آبادانی را به ارمغان می‌آورد
کد خبر : ۱۵۰۲۰۱۳

وزیر اسبق کار: ایمان دارم دولت پزشکیان که دولت شنیدن صداهای خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های مختلف خواهد بود، آبادانی را برای ایران و رفاه را برای ایرانیان به ارمغان می آورد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم در پیامی ضمن تبریک پیروزی به رییس‌جمهور منتخب نوشت: ایمان دارم دولت پزشکیان دولت شنیدن صداهای خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های مختلف خواهد بود.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم‌

"ملتی که امید‌ و رویا دارد پیروز است"

درود بیکران به ملت شریف ایران

دوران همدلی برای ایران فرا رسید؛ صحنه زیبا، امید آفرین و پرنشاطی که در دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای ایران توسط ایرانیان آفریده شد، یک حماسه پرشکوه و تاریخ ساز بود.

در این ایام بار دیگر همه جهانیان، دوست و دشمن دیدند که آحاد مردم این سرزمین در روزهای سخت، تیز بین، منسجم، مبتکر و هوشمند از منافع ملی، هویت ملی، غرور ملی و عزت این سرزمین پاسداری می کنند. 

امروز، روز همدلی همه ایرانیان برای ایران است. در این انتخابات همه پیروز بودند و همه پیروز بودیم. آنها که مشارکت نکردند و یا نیامدن را فریاد زدند، آنها که آمدند و مشارکت داشتند و به رئیس جمهور منتخب رای دادند و آنها که به سایر نامزدها رای دادند، همه ما برای تحقق رویای ایرانی آباد و شاد عمل کردیم و همه پیروزیم؛ هم ایران هم مردم ایران هم جمهوری اسلامی ایران پیروز شدند و این می تواند سرآغاز دورانی باشکوه برای این سرزمین باشد.

به رئیس جمهور عزیز و محبوب مردم ایران برادر عزیزم دکتر مسعود پزشکیان مرد صداقت و شرافت، مرد عدالت و دیانت که توفیق کسب رای اعتماد ایرانیان و خدمتگزاری به این مردم عزیز را پیدا کرد، صمیمانه تبریک می گویم.

ایمان دارم دولت او که دولت شنیدن صداهای خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های مختلف خواهد بود، آبادانی را برای ایران و رفاه را برای ایرانیان به ارمغان می آورد.

در پایان با گرامی داشت یاد دوست قدیمی و عزیزم شهید رئیسی، این پیروزی شکوهمند را به مردم عزیز و خدمت رهبر معظم انقلاب که تدابیر حکیمانه و داهیانه ایشان زمینه ساز خلق این حماسه پرشکوه بود تبریک می گویم.

محمد شریعتمداری

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز