خبرگزاری کار ایران

نیکزاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با تمرکززدایی، ایجادشفافیت و افزایش مسئولیت مردمی قابل حل است

مشکلات  اقتصادی و معیشتی مردم با تمرکززدایی، ایجادشفافیت و افزایش مسئولیت مردمی قابل حل است
کد خبر : ۱۴۸۹۵۱۹

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بیکاری جوانان، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با الهام گرفتن از راهبرد شهید آیت الله رییسی و با تمرکززدایی، ایجادشفافیت و افزایش مسئولیت مردمی و با برنامه مدون قابل حل است.

به گزارش خبرنگار اکبر نیکزاد، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران، بنده با افتخار ۲۵ سال در قوه مجریه خدمتگزار شما بودم و ۲ سال به عنوان مشاور در کمیسیون شوراها  به عنوان مشاور خادم شما بودم. 

وی افزود: کتابی بنام الفبای توسعه پایدار تالیف کردم و در آن مسایل عمده کشور را طرح  و پاسخ دادم. در طول  دوران خدمتگزاری همواره عملکردم در معرض دید شما بوده است. 

نیکزاد گفت: در طول ۲۷ سال خدمت با مسایلی روبرو شدم که برای حل انها به صورت شبانه روزی باهمکاران وقت گذاشتم . 

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بیکاری جوانان، مشکلات  اقتصادی و معیشتی مردم با الهام گرفتن از راهبرد شهید آیت الله رییسی و با تمرکززدایی، ایجادشفافیت و افزایش مسئولیت مردمی و با برنامه مدون قابل حل است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز