ثروتمند ایرانی صنعت موسیقی را متحول کرد
آلارا با ورود به صنعت موسیقی موزیک ویدیو پوتک با نام «امیری» را به ترند شبکههای اجتماعی تبدیل کرد.
به گزارش ایلنا؛ اخیرا موزیک ویدیویی در شبکههای اجتماعی بازدیدهای میلیونی داشته است. بسیاری از مخاطبان پیشتر مجذوب فیلمبرداری و تدوین آن شدهاند. موزیک ویدئو پوریا پوتک، رپر ۳۳ ساله ایرانی با اسم "امیری" المانهای تهاجمی و عاشقانه ای دارد. این پروژه از صحنههای فیلمهای معروف الهام گرفته به همین دلیل به عنوان پرخرجترین موزیک ویدئو شناخته شده است. بسیاری از مخاطبان به دنبال اطلاعاتی درباره اسپانسر این موزیت ویدیو هستند. از این رو در این خبر اطلاعاتی به اسپانسر معروف آن پرداخته شده است.
اسپانسر این ویدیو آلارا خانم جوان ثروتمند ساکن بریتانیا است که با ورود به سرمایهگذاران در حوزه املاک و موسیقی مجموع ثروت خودش را به ۲/۵ میلیارد دلار رسانده است. او که در ایران حقوق خوانده بود در سرمایهگذاری عملکردی تاثیرگذار داشت تا جایی که در برخی کسب و کارها رقیب نداشت. پیش از این او در صنعت مالی و حتی مدیا نقش آفرینی داشته است.
در تحلیل ساندی تایمز گفته شده که او در هفت سال چنان ثروتی اندوختهاند که هفت سال پیش "حتی خوابش را نمی دیده است. حالا همکاری رپر یوتیوبر معروف با سوپر میلیاردرهای ایرانی باعث تحول صنعت موسیقی شده است.
خوانندگان جوان تصور می کنند که حضور او در فیلمبرداری موزیک ویدئوشان به معروف شدن بیشترشان کمک می کند. همانطوری که خیلی از مخاطبان موزیک ویدئوی «امیری» تصور می کنند این ویدیو خاص بوده به دلیل اینکه حامی آن آلارا بوده است. سرمایه گذاری سنگین حامی باعث شد فرآیند فیلمبرداری آن سه ماه طول بکشد و سپس تدوین شد.
آلارا در لیست ۱۰ ایرانی پولدار در دنیا قرار دارد. به همین دلیل پشت هر کس قرار می گیرد می تواند وجهه خاصی به پروژه های او بدهد. به عبارت دیگر به عنوان یک اسپانسر بزرگ در کارش هیچ شکستی تجربه نکردهاست. بسیاری از جوانان تلاش می کنند که با او همکاری داشته باشند تا در یک مسیر موفقیت بی انتها قرار بگیرند.
پوتک قبلا در پروژههای پرحاشیه دیگری نیز همکاری داشته است. این موزیک ویدئو از سال گذشته در حال تولید بوده و داستانی مشابه بازیها و سریالهای نوستالژی دارد و شامل بخشهایی از زندگی و تجربیات شخصی او میباشد.
این موزیک ویدئوی «امیری» که تاکنون رکورد بسیاری از رقبای خود را زده است، در یوتیوب و سایر پلتفرمهای اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته و میلیونها بازدید داشته باشد.
این موزیک ویدئو، به عنوان طولانیترین موزیک ویدئوی او شامل سولوهای گیتار و داستانی شبیه به فیلمهای معروف است. به همین دلی حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه برداشته است. اکنون پوتک در حال سرمایهگذاری در حوزه املاک و کسبوکارهای دیگر است. او به عنوان یکی از موفقترین تریدرهای ایرانی، همچنان به تولید محتوای جدید و پرطرفدار ادامه میدهد.
اسم موزیک «امیری» به دلیل ارادت خواننده به مایک امیری استایلیست ایرانی انتخاب شده است. او به دلیل ارتباط با سلبریتی ها در دنیای فیلم و موسیقی شناخته شده است.