خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته
کد خبر : ۱۵۰۴۹۷۶

حضوز رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در راهپیمایی معترضان اسرائیلی، وقوع تیراندازی حین سخنرانی انتخاباتی کاندیدای جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به‌گزارش ایلنا،‌ پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) تأیید کرد که تیراندازی در گردهمایی پنسیلوانیا «سوء قصد» به جان رئیس‌جمهوری سابق آمریکا بود.

- کاخ سفید از تماس رئیس‌جمهوری آمریکا با رقیب انتخاباتی وی پس از حادثه تیراندازی در پنسیلوانیا خبر داد. 

- جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس دفتر سیاسی این جنبس، طی تماس تلفنی با مقام‌های مصر، قطر، ترکیه و عمان خواستار فشار آمریکا برای توقف جنایت رژیم صهیونیستی در غزه شده است.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به‌رغم زخمی شدن در گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان شرکت می‌کند. 

- یک منبع نظامی در بیانیه‌ای از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پس از اصابت گلوله به گوش وی در جریان تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی، بیمارستان محلی را ترک کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا، اعلام کرد که از این حادثه شوکه شده است.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در نخستین واکنش به تیراندازی در گردهمایی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، گفت که بخش بالایی گوش وی در این حادثه زخمی شده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای تیراندازی به رقیب خود در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا را محکوم کرده و گفت که هیچ‌جایی برای این نوع خشونت در آمریکا وجود ندارد.

- دادستانی پنسیلوانیا از کشته شدن فرد مهاجم گردهمایی انتخاباتی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در این ایالت خبر داد.

- وقوع حادثه برای رئیس‌جمهوری سابق آمریکا حین سخنرانی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا، واکنش متحدان وی را به دنبال داشت.

- کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان حادثه‌ای که حین سخنرانی رقیب انتخاباتی وی رخ داد، قرار گرفته است.

- گزارش‌ها حاکی از وقوع تیراندازی حین سخنرانی انتخاباتی کاندیدای جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا است.

- رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در راهپیمایی معترضان اسرائیلی حاضر شده و خواستار توافق با حماس برای بازگرداندن گروگان‌های این رژیم شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز