خبرگزاری کار ایران

پلیس امنیت اقتصادی سردمدار مقابله با جرایم اقتصادی در کشور است

پلیس امنیت اقتصادی سردمدار مقابله با جرایم اقتصادی در کشور  است
کد خبر : ۱۵۰۴۶۱۴

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی سردمدار مقابله با جرایم اقتصادی در کشور است.

به گزارش ایلنا، سردار رحیمی، رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور در همایش روسای پلیس های امنیت اقتصادی کشور با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با تدوین سیاست گذاری های اصولی و اساسی در راستای مقابله و مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی با شتاب در حال حرکت است، گفت: در این مسیر دشمنان از هیچ کاری دریغ نکرده اند و با همه توان در حال فشار به ملت ما هستند.

سردار رحیمی افزود: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی دشمنان ماموریت ها و مسئولیت های بسیاری دارند عنوان داشت: امروز پلیس امنیت اقتصادی سردمدار و از عناصر اصلی مبارزه و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

وی در ادامه گفت:امروز پلیس امنیت اقتصادی علاوه براستقرار و توسعه در حوزه اقتصادی مقتدرانه با مجرمان و مفسدان اقتصادی مبارزه می کند‌.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه موضوع اقتصاد از مولفه های اصلی هر کشوری محسوب می شود گفت:تلاش و عزم ما بر این است که با مقابله و مبارزه همه جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی اجازه ندهیم که برخی افراد فرصت طلب و زیاده خواه با اقدامات مجرمانه خود حوزه اقتصادی را به چالش بکشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز