خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

افزایش 34 درصدی کمک حامیان طرح اکرام ایتام

افزایش 34 درصدی کمک حامیان طرح اکرام ایتام
کد خبر : ۹۱۲۵۱۷

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به استقرار ۱۲۰ پایگاه اکرام ایتام در شب‌های قدر گفت: مراکز نیکوکاری در سطح استان یزد آماده ثبت ‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد شجاعان همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و در آستانه لیالی قدر اظهار داشت: در شب های قدر۱۲۰ پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر این‌که بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم‌شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.

وی تصریح کرد: هم اکنون خیران و حامیان نیکوکار یزدی حمایت ۱۲۹۴ یتیم و ۲۸۲۴ کودک نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

شجاعان با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ بیان کرد: نیکوکاران یزدی طی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

وی یادآور شد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدایی را دارد.

به گزارش ایلنا، طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز