خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد:

پرداخت حق بیمه 835 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد یزد

پرداخت حق بیمه 835 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد یزد
کد خبر : ۸۶۲۸۷۷

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طی 9 ماهه امسال 950 میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی ۸۳۵ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

به گزارش ایلنا در یزد، محمدحسین جمال پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه مجریان طرح‌های اشتغال و همچنین زنان سرپرست خانوار از جمله افرادی هستند که در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند، گفت: طی 9 ماهه امسال 950 میلیون تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی ۸۳۵ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

وی افزود: طبق تعامل موجود میان سازمان تأمین اجتماعی و کمیته امداد حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی به‌عنوان مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی لحاظ شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بیان کرد: هزینه‌های درمان و هزینه‌های زندگی در زمان پیری و از کارافتادگی جزو دغدغه‌های آحاد جامعه است و برای حل آن باید امکان دسترسی خدمات بیمه‌ای و درمانی برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه محرومان فراهم شود.

بنابر اعلام روابط‌عمومی این سازمان، وی ادامه داد: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم برای استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت بیمه‌های اجتماعی می‌کند.

جمال پور یادآور شد: سال گذشته دو میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان برای حق بیمه‌های اجتماعی ۱۰۴۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی هزینه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز