خبرگزاری کار ایران

اجرای ۴۸ طرح توسعه فناوری صنعت در استان یزد

اجرای ۴۸ طرح توسعه فناوری صنعت در استان یزد
کد خبر : ۱۳۶۶۳۷۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: با اجرای ۴۸ برنامه، گام موثری در راستای توسعه فناوری واحد‌های صنعتی برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمد دهقان با بیان اینکه توسعه فناوری به عنوان اولویت در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است، گفت: در یک سال گذشته تلاش شد با اجرای ۴۸ برنامه در قالب حمایت از برگزاری رویداد‌های استارتاپی و نوآفرینی، مستندسازی نیاز‌های فناورانه صنعت، حمایت از رفع نیاز‌های فناورانه، حمایت از حضور واحد‌های فناور در نمایشگاه‌ها و تور‌های صنعتی، شناسایی واحد‌های مستعد دانش بنیان و بسترسازی استقرار واحد‌های فناور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گام موثری برای توسعه فناوری واحد‌های صنعتی برداشته شود.

وی افزود: سال گذشته با حمایت مالی قریب یک میلیارد ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری رویداد‌های استارتاپی و نوآفرینی، بیش از ۵۵ نیاز فناورانه واحد‌های صنعتی استان و حتی کشور معرفی شد که تاکنون برگزاری ۵۸ جلسه برای رفع این نیاز‌های فناورانه برگزار شده است.

دهقان ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد سال گذشته با برپایی سه پاویون در نهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیون ریال زمینه حضور سه واحد تولیدی فناور، پنج خوشه صنعتی کسب و کار و سه استارتاپ موفق استان را در این نمایشگاه فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از ثبت ۱۲ نیاز فناورانه جدید در سامانه ملی صنایع کوچک خبر داد و تصریح کرد: زمانی که نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی احصا و در سامانه ملی صنایع کوچک ثبت شود، این نیاز می‌تواند در هر کجای کشور توسط نیرو‌های متخصص و دانش بنیان مورد بررسی قرار گیرد و رفع شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در یک سال گذشته چهار نیاز فناورانه واحد‌های صنعتی استان یزد در زمینه طلاسازی، نساجی و صنعت پلیمری با حمایت مالی هزار و ۹۰۰ میلیون ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت‌های فناور رفع شده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز