خبرگزاری کار ایران

تبدیل رأی تخریب ساختمان به جریمه در موارد خاص

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۰۴

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای شهر یزد از تشکیل کمیسیون ویژه ماده صد جهت تجدید نظر در برخی آراء تخریب خبر داد و گفت: رأی تخریب ساختمان به جریمه در موارد خاص تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی اعتباری در جلسه با مدیران شهرسازی مناطق اظهار داشت: پرونده ساختمان هایی که به دلیل تخلف در سال های گذشته برای آن ها حکم تخریب صادر شده است اما اکنون به نحوی تخلف رفع گردیده است مجددأ در کمیسیون ویژه ماده صد بررسی و درصورت امکان، حکم تخریب به جریمه تغییر می یابد.

وی افزود: با مصوبه شورای ششم شهر یزد، کمیسیون ویژه ماده صد به منظور رفع مشکل شهروندانی که طی سالیان گذشته املاک آن ها به دلایل مختلف در کمیسیون ماده صد رأی تخریب صادر گردیده اما اکنون باتوجه به شرایط موجود فعلی از جمله تغییرات در طرح تفضیلی، داخل شدن در محدوده شهر، تغییرات در مصوبه کمیسیون ماده ۵ و دیگر موارد تخلف رفع شده است تشکیل خواهد شد و در صورت تأیید اعضای کمیسیون ماده صد، حکم تخریب لغو و جریمه در نظر گرفته می شود.

به گفته وی، البته این اقدام صرفأ برای ساختمان های که به هر نحوی تخلف آن ها رفع شده است اجرا خواهد شد و برای تمامی رأی های تخریب صدق نمی‌کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: شهروندان توجه کنند مطابق کمیسیون ماده صد مالکین املاک و اراضی، قبل از هر اقدام عمرانی از قبیل تفکیک اراضی، شروع ساختمان سازی‌مکلّف به اخذ پروانه ساخت از شهرداری هستند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز