معاون شرکت آبفای گیلان خبر داد:
واگذاری 44 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب از طریق مرکز ارتباط با مشتریان
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان گفت: 44 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب از طریق مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه 122) واگذار شد .
به گزارش ایلنا از رشت، رضا سبحانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان و سامانه 122 یکی از درگاه های هوشمند و ترکیبی شامل سامانه های اطلاعاتی گویا و اپراتورهای مجرب است که به صورت شبانهروزی در ارتباط با مردم قرار دارد و تاکنون کارنامه واگذاری حدود 44 هزار فقره انشعاب و پاسخگویی به درخواست ها و خدمات مورد نیاز را از سال 1396 بر عهده داشته است.
وی همچنین افزود: با توجه به گذشت چند سال از اجرای برنامه های ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیک و نوین به متقاضیان و مشترکین خدمات شرکت آب و فاضلاب طی نشستی با حضور همکاران معاونت خدمات مشترکین و درآمد و حوزه فناوری اطلاعات و GIS شرکت، روند افزایش راندمان و بهبود شرایط ارائه خدمات به مشترکین در سطح شهرها و روستاهای استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: محورهای مدنظر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش GIS و سامانه ارتباط با مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده در استان گیلان تشریح و راه اندازی مرکز ارتباط مردمی 122 و عملکرد آن موفق اعلام شد.
وی همچنین از دیگر موارد مطرح شده در این نشست را، پیشنهاد برجسته تر شدن بکارگیری رویه های مبتنی بر موقعیت املاک و انشعابات، با توجه به بازنگری های صورت گرفته با هدف افزایش راندمان فعالیت های شرکت در خدمات رسانی اعلام کرد و گفت: فراهم شدن امکان بهره برداری از سامانه های سازمانهای همکار، می تواند دستاوردهایی به مراتب بیشتر و بهتری را بدنبال داشته باشد.
سبحانی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تمرکز بر حداقل رسانی زمان تولید و ارائه خدمت از طریق تکیه بر سامانههای اطلاعات مکانی و توصیفی، به دنبال پیادهسازی نسل جدیدی از ساختار گردش اطلاعاتی درون و برون سازمانی است که در نتیجه آن رشد محسوس خدمات رسانی در کلیه شهرها و روستاهای استان گیلان از دیدگاه مشترکین مشهود باشد.